Anti diefstal bout op wielen
Anti diefstal bout op wielen
Beste speedsterleden,
Ik ben eigenaar van een gele speedster turbo. Vanavond kwam ik erachter dat ik mijn anti diefstal moer voor mijn wielen (Verwijderd door admin) er niet meer was. Nu zijn er 2 mogelijkheden.
1 Opel dealer oosterhout heeft tijdens de terugroep actie (= vervangen van de remleidingen) mijn anti diefstal moer kwijt gemaakt. Ik ga morgen bellen.
2 De anti diefstal moer is eruit gerammeld.
Ik verwacht van opel dealer oosterhout niet meer dat ze de moer hebben. Ik zag uit het forum dat er een manier is, hoe je deze moeren alsnog "eenvoudig" zou kunnen verwijderen, Kunnen jullie me dat in een pb-tje aangeven?
Alvast bedankt voor de moeite.
Aris
Ik ben eigenaar van een gele speedster turbo. Vanavond kwam ik erachter dat ik mijn anti diefstal moer voor mijn wielen (Verwijderd door admin) er niet meer was. Nu zijn er 2 mogelijkheden.
1 Opel dealer oosterhout heeft tijdens de terugroep actie (= vervangen van de remleidingen) mijn anti diefstal moer kwijt gemaakt. Ik ga morgen bellen.
2 De anti diefstal moer is eruit gerammeld.
Ik verwacht van opel dealer oosterhout niet meer dat ze de moer hebben. Ik zag uit het forum dat er een manier is, hoe je deze moeren alsnog "eenvoudig" zou kunnen verwijderen, Kunnen jullie me dat in een pb-tje aangeven?
Alvast bedankt voor de moeite.
Aris
Je leeft maar 1 keer.
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Mijn Speedster kreeg ik zonder sleutel voor de slotbouten. Gelukkig zaten de slotbouten er wel in
Erg handig wanneer je je nieuwe DTC-tjes wilt monteren
Toen ik voor de distributie recall bij Hellevoetsluis was heb ik nieuwe wielsloten gekocht. De oude zijn er bij mijn Speedster uit gehaald met een speciale dop. Als dat niet zou werken, kon de bout ook met een linkse tap verwijderd worden. (gaatje in de bout boren, enz.)
Bij de nieuwe set heb ik een code gekregen om eventueel een sleutel te kunnen bestellen. Ik heb die code in het autopaspoort van Opel laten bijschrijven. (ik ken mijzelf, die code ben ik nog eerder kwijt dan de sleutel
)
suc6

Erg handig wanneer je je nieuwe DTC-tjes wilt monteren

Toen ik voor de distributie recall bij Hellevoetsluis was heb ik nieuwe wielsloten gekocht. De oude zijn er bij mijn Speedster uit gehaald met een speciale dop. Als dat niet zou werken, kon de bout ook met een linkse tap verwijderd worden. (gaatje in de bout boren, enz.)
Bij de nieuwe set heb ik een code gekregen om eventueel een sleutel te kunnen bestellen. Ik heb die code in het autopaspoort van Opel laten bijschrijven. (ik ken mijzelf, die code ben ik nog eerder kwijt dan de sleutel

suc6
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Re: Anti diefstal bout op wielen
Piet, geef eens even heel snel terug dan!Ik ben eigenaar van een gele speedster turbo. Vanavond kwam ik erachter dat ik mijn anti diefstal moer voor mijn wielen (Verwijderd door admin) er niet meer was. Nu zijn er 2 mogelijkheden.

- stevenflappy
- Contacteer:
- Pipo
wielsleutel
Van de sleutels gebruikt op onze Speedsters bestaan er maar 12 verschillende modellen. Het loont zeker op een meeting eens de sleutels van andere rijders te passen. (Wel gewone reservebouten meebrengen, anders kan je met 4 bouten per wiel terug rijdenMaik schreef:Er zijn een beperkt aantal van die sleutels dacht ik, maar hoeveel? Ik weet het niet. Misschien bij een volgende meeting even wat sleutels passen?

A thing of beauty is a joy forever!