Napraat LoT Zandvoort 13 oktober 2006!

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
Rotax
Mega lid
Berichten: 960
Lid geworden op: 21 jun 2005 0:22
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rotax »

Geen enkele reactie op Julie?
Dat kunnen de meeste mannen hier denk ik niet zo goed aan, een vrouw met grotere ballen heeft dan zijzelf :twisted:

Maar eh, jij bent dus vrijwillig bij wankeR in de auto gestapt? Ik heb een paar rondjes meegereden met Maik die, hate to admit, best goed kan rijden ondanks die pyama en dat vond ik al vrij heftig. :shock: Zit toch liever zelf achter het stuur...

Vond het ook erg leuk je weer te zien! Was niet echt verbaasd dat jij tegenwoordig in een Lotus over de circuits van Europa scheurt, zat er wel aan te komen...
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Julie, dus jij bent degene in de voorste auto? We vonden het al vreemd dat er zoveel mooie dames rondliepen. De meeste Engelse dames vind ik niet echt mooi, behalve me moeder, maar die woont dan ook al wat jaartjes in Nederland. :wink:

Ik denk dat de meeste volgend jaar wel weer van de partij zullen zijn en wellicht een keer op Abbeville want dat lijkt me ook een leuk circuit.
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Ik ga er zeker meer doen, zeker nu ik morgen een derde auto ga ophalen bij mijn moeder. Dan gaat de Speedster de garage in en kan ie ook wat extremer gemaakt worden voor trackdays, er waren dingen die ik nog niet wou doen zolang ik m elke dag nodig had.

Vind trackdays erg gezellig en leerzaam, bovenal is het lekker om gewoon hard te kunnen rijden zonder camera's op de vangrail!!

@Rotax: over ballen gesproken, we hebben nu twee keer op Zandvoort gereden met de club en jij stond twee keer langs de kant...... HEB JIJ WEL BALLEN, BELG!!! :twisted: :?
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

stevenflappy schreef:@Rotax: over ballen gesproken, we hebben nu twee keer op Zandvoort gereden met de club en jij stond twee keer langs de kant...... HEB JIJ WEL BALLEN, BELG!!! :twisted: :?
:lol: :lol:


Julie, leuk verhaal! Het is ook gewoon helemaal het einde, zo'n hele dag op het circuit. Lekker knallen wanneer het jou uitkomt en ook leuk meerijden met anderen. Het liefst zou ik het elk weekend doen, maarja, niet alles kan natuurlijk... :(
Er komt nog wel een volgend keertje! :wink: :)

Steven, mooi concept is dat he, een 3de auto, ik ben er sinds een maandje ook maar aangegaan :oops:
En nu de zaag in die speedster 8) 8) 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Maik schreef:
Steven, mooi concept is dat he, een 3de auto, ik ben er sinds een maandje ook maar aangegaan :oops:
En nu de zaag in die speedster 8) 8) 8)
Ja het kwam zo uit, mijn moeder mag natuurlijk een jaar niet rijden en wou m verkopen, 1500 euro.... Nu heb ik m maar gekocht, lekker rust voor de Speedster. Nu kunnen de ATS/DTC's de deur uit, 048's erop, stabilisator stangen erop, slangen rechtstreeks naar de remschijven voor de koeling, hoofdstroomschakelaar aan de buitenkant, enz, enz 8)
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ah, klinkt goed! Nu alleen Mark vragen of hij je dan wel weer snelle rondjes gaat geven op het circuit 8)

Wat moet je hebben voor die ATS-en :?: :?: :?:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Zo Flap je bent nogal wat van plan. Wel mooi dat je nu de mogelijkheid hebt. :thumbup:
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Gebruikersavatar
Rotax
Mega lid
Berichten: 960
Lid geworden op: 21 jun 2005 0:22
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rotax »

@Rotax: over ballen gesproken, we hebben nu twee keer op Zandvoort gereden met de club en jij stond twee keer langs de kant...... HEB JIJ WEL BALLEN, BELG!!! :twisted: :?
Zal ik nog een keer een rondje Zandvoort achteruit doen met de Flapster? :twisted:
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Oh ja dat is waar ook > JE KAN HELEMAAL NIET HARD RIJDEN!!!
Gebruikersavatar
Rotax
Mega lid
Berichten: 960
Lid geworden op: 21 jun 2005 0:22
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rotax »

Nee, ik heb zelfs al moeite om de auto heel te houden op de openbare weg :? :bag: :mrgreen:
Julie
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2006 9:23

Bericht door Julie »

Rotax schreef:Nee, ik heb zelfs al moeite om de auto heel te houden op de openbare weg :? :bag: :mrgreen:

Je bent vast niet de enige ;)
Abbeville in de regen :up
Gebruikersavatar
Rotax
Mega lid
Berichten: 960
Lid geworden op: 21 jun 2005 0:22
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rotax »

Tralala, ik zeg lekker niks, want dat mocht niet 8)
Plaats reactie