Arno schreef:Moet haast wel een metaalkat zijn, want een keramische zo kort op de uitlaatpoorten overleeft het niet.
Lamdasensor aansluting zit zo te zien aan de zijkant en ook errug dicht op de uitlaatpoorten. Ben benieuwd hoe lang die het overleeft..
Bye, Arno.
Die Lamda zal het wel overleven, Bij een Subaru zit hij zo goed als direct achter de turbo. En daar kan het nogal warm worden. (Zeg maar roodgloeiend )
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
#0731
ehh stef, ik moet Maik toch weer een keer gelijk geven (doe ik niet graag zoals je begrijpt... )
Maar ik heb de turbo op de sub aardig aan de temperatuur gehad, vraag maar aan piet die was erbij op de alpenrit waar de slang van de intercoolerspray 'enigzins vervormt' was....
verder heb ik motoren op de proefbank gezien waar het gietijzer van de turbo doorzichtig werd...... Maar die zit wel dicht bij de uitlaatkleppen.