Vanmiddag vrij genomen om eens lekker te kunnen genieten van mijn nieuwe wieltjes. Woow, wat een verschil. Ik was een beetje bang dat het instuur gedrag van de auto minder zou zijn geworden, zoals sommigen hebben ervaren, maar voor een of andere reden is die nu zelfs beter!
De auto voelt heel stabiel aan en ondanks dat het nu een 40 band is merk ik daar verder niks negatiefs van. De auto stuurt echt een stuk beter dan hiervoor.
Piet schreef:Tja, dat is een klein foutje helemaal niet bij stilgestaan bij het bestellen. Ze hebben namelijk ook andere kleuren wit, zwart etc....
Ik vind het moeilijk om een (ongevraagd ) advies te geven over een alternatieve kleur voor de naafdoppen. Dit blauw vind ik minder. Waarschijnlijk zou ik voor zwart gaan. Misschien ken je iemand die met watertransferdruk er een carboneffect op kan zetten (voorbeeldje voor carbonlook).
Ik heb net een slijm mailtje naar compomotive gestuurd in de hoop dat ze wit setje voor me opsturen. Zo iets in de trant van Het heeft allemaal zolang geduurd en nog de verkeerde caps ook nog.
Ze hebben Zilver, Wit, Grijs, Goud, en Zwart. Maar ze vragen 20 pond voor de witte en de zilveren en 30 pond voor de rest. Die gasten zijn knettergek eeeh heel slim.
Anders ga ik Arno zijn tip maar eens overwegen. Het is wel zo dat in het echt dat blauw niet zo storend is als op de foto.
En nee ik ken niemand die kan waterdrukken.