Leuk idee

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Rotax
Mega lid

Leuk idee

Bericht door Rotax »

Kreeg een mailtje van Autogespot.com:

Onderwerp: Wederzijdse Passie

Autogespot.com bestaat nu al ongeveer beetje twee jaar en heeft inmiddels een gigantische database aan exclusieve auto’s gespot over de hele wereld op de site. Van de vele bezoekers die dagelijks de site bekijken zitten ook vast en zeker eigenaren tussen die het niet altijd waarderen dat hun auto op de site staat. Aan de andere kant zit er vast en zeker een grote groep bezitters tussen die het best speciaal vindt dat er spotters zijn die zoveel aandacht aan hun auto besteden. Achter het spotten zitten een speciale gedachtegang, dat is ook wat spotten zo speciaal maakt voor vele autospotters. De sfeer die het creëert is ook niet duidelijk te beschrijven. De manier waarop aandacht aan een speciale auto wordt geschonken verbaast eigenaren soms waarschijnlijk ook. Tegenwoordig varieert het van een aantal kiekjes tot uitgebreide fotoshoots waarbij meer dan 30 foto’s worden genomen.

Sommige eigenaren willen niks van foto’s maken weten en rijden met een weggedraaid gezicht weg. Er bestaat echter ook een andere groep eigenaren die het erg leuk vindt en alle tijd nemen. De auto mag van binnen worden bekeken, de motorkop gaat omhoog en soms wordt spotters zelfs een ritje aangeboden.

Waar mijn gedachten liggen is eigenlijk het feit dat vele eigenaren nooit oog in oog staan met spotters en over de activiteiten praten waar autospotters mee bezig zijn. Waar ik dan aan zitten te denken is aan de ene kant heel simpel maar misschien ook moeilijk realiseerbaar. Mijn doel: een meeting proberen te organiseren waarbij er contact kan worden gelegd tussen de spotter en de eigenaar.

Vandaar het onderwerp: Wederzijdse passie. De bedoeling is dan eigenlijk heel simpel, op geschikte locatie afspreken waar het mogelijk is misschien een stuk te rijden en gesprekken uitwisselen waarin een spotter meer over de gedachten van een eigenaar te weten kan komen en een eigenaar juist andersom. Mijn eerste gedachten gaat dan tegelijk uit naar Circuitpark Zandvoort.

Willen we dit concept doorzetten, dan zullen er nog veel dingen moeten gebeuren voordat er werkelijk iets doorgezet en gepland kan worden. Dit idee staat nog in de kinderschoenen, maar ik ben er van overtuigd dat, als we met de organisatie van U goed contact houden, dit iets heel moois kan opleveren. Een exacte datum is dan ook nog niet geprikt, maar de zomer van 2007 lijkt ons geschikt. Lijkt dit concept U interessesant en wilt U er verder van op de hoogte gehouden worden? Zou U dan misschien een e-mail terug kunnen sturen naar dit emailadres. Dan houden we U op de hoogte van onze ontwikkelingen rondom deze meeting en hopen we U wellicht terug te zien.

Met vriendelijke groeten,

Emil Ronhaar en Jim Appelmelk

Vind het wel een leuk plan, nog meer liefhebbers die op de hoogte willen worden gehouden?
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

:yes:
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dominique »

:yes: 8)
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Lotus Elise S2
paul

Bericht door paul »

:yes: :lol:
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Martin
Mega lid

Bericht door Martin »

:thumbsup:
Bjorn
Lid
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

stevenflappy
Contacteer:

Het gaat alleen om auto's die gespot zijn he.........
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Yep, dat lijkt mij ook...
Kreeg ook al een mailtje dat het niet de bedoeling is dat er straks 40 Speedsters zijn 8)
stevenflappy
Contacteer:

De meeste hier zijn nooit gespot, gaat ook moeilijk als ie stil staat, kapot is of in de garage moet blijven omdat het baasje zijn vermogen niet aan kan. :oops:

Geef nog maar ff aan ze door dat ik er 4 keer op heb gestaan, de enige echte rijder(paar uitzonderingen daar gelaten!) 8)
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Volgens mij betaal jij die spotters. :)
stevenflappy
Contacteer:

Hij is gewoon de mooiste, DAT zien die spotters ook.... Daarna vallen ze allemaal tegen 8)
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Oh, is dat het. :lol:
Waarom nodig je die gasten niet uit om dat bij jouw thuis te vieren :?: :idea:
Gerard

Bericht door Gerard »

Leuk. :D
Ik sta er 4 keer op.
Zegt genoeg :jump:
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Maarten

Bericht door Maarten »

Steven, Hoe vaak sta jij er rijdend op ?

Tactisch parkeren voor de fotografen is natuurlijk ook een kunst....... (maar daarin wil ik mezelf niet trainen) :wink:
Plaats reactie