Humboldt-OPC stelt zich voor
- Humboldt-OPC
- Lid
Humboldt-OPC stelt zich voor
Goed, ik heb me hier aangemeld omdat ik het een leuk forum en vooral een gave auto vind. Ook volg ik graag de ervaringen van sportieve rijders.
Zelf ben ik niet in het bezit van een Speedster (en zal ik ook niet aanschaffen) dus daarin zullen jullie geen extra Speedster hier kunnen verwachten.
Ik heet Frans ben 44 jaar en kom uit ZO-Brabant.
Zelf ben ik in het bezit van een Astra GTC / OPC in de kleur Arden blue (ook een redelijke sportieve auto).
Ik zal op een later tijdstip wel een foto plaatsen, al denk ik niet dat het op prijs wordt gesteld, het is tenslotte een vreemde eend hier.
Ik zal vooral veel lezen en misschien af en toe eens iets posten.
Zelf ben ik niet in het bezit van een Speedster (en zal ik ook niet aanschaffen) dus daarin zullen jullie geen extra Speedster hier kunnen verwachten.
Ik heet Frans ben 44 jaar en kom uit ZO-Brabant.
Zelf ben ik in het bezit van een Astra GTC / OPC in de kleur Arden blue (ook een redelijke sportieve auto).
Ik zal op een later tijdstip wel een foto plaatsen, al denk ik niet dat het op prijs wordt gesteld, het is tenslotte een vreemde eend hier.
Ik zal vooral veel lezen en misschien af en toe eens iets posten.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Hoi Frans,
welkom op dit gezellige forum over een prachtauto....één van de weinigen in zijn soort.......er zwerven er hier meer rond zonder Speedster dus je bent geen uitzondering, maar zeker leuk om over de auto te lezen.
De jouwe is trouwens ook niks mis mee, als ik me niet vergis is het deze (zie foto)
Groet Marcel.
welkom op dit gezellige forum over een prachtauto....één van de weinigen in zijn soort.......er zwerven er hier meer rond zonder Speedster dus je bent geen uitzondering, maar zeker leuk om over de auto te lezen.
De jouwe is trouwens ook niks mis mee, als ik me niet vergis is het deze (zie foto)
Groet Marcel.
- Bijlagen
-
- astra.jpg (54 KiB) 6670 keer bekeken
- Humboldt-OPC
- Lid
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Humboldt-OPC
- Lid
- Humboldt-OPC
- Lid
Thanks mannen voor het leuke welkom hier.
Je kan de met een kleine software ingreep zo naar 285 pk, maar dan zul je inderdaad wel rekening moeten houden met de extra aandrijfkrachten die dan nog eens vrijkomen. Op de OPC zit standaard wel het IDS+ systeem, m.b.v. de sportknop wordt de vering nog wat harder, maar dit draagt niet genoeg bij, aan een goede wegligging. Het schuiven over de voorwielen blijf je volgens mij altijd wel houden.
Voor de rest is het een fijne auto en ik ben er wel content mee.
Je kan de met een kleine software ingreep zo naar 285 pk, maar dan zul je inderdaad wel rekening moeten houden met de extra aandrijfkrachten die dan nog eens vrijkomen. Op de OPC zit standaard wel het IDS+ systeem, m.b.v. de sportknop wordt de vering nog wat harder, maar dit draagt niet genoeg bij, aan een goede wegligging. Het schuiven over de voorwielen blijf je volgens mij altijd wel houden.
Voor de rest is het een fijne auto en ik ben er wel content mee.
Welkom Humboldt, dat je geen speedster hebt is al zo erg niet je hebt een geweldige andere opel...al een juiste beslissing met de 19'' velgen die staan er standaard het mooiste onder
. Maar ja ik ben dan ook een opelfreak terwijl de meeste hier pure speedsters liefhebbers zijn, waar ook niks mis mee is natuurlijk
. Een kameraad van mij is ook totaal gek van de astra opc maar in België is er zoiets leuks als BIV dus als je hem koopt mag je nog eens 5000 € aan de staat geven dus twijfelt hij nog.