speedster gezocht

Op zoek naar onderdelen.
Plaats reactie
robke
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2007 19:35

speedster gezocht

Bericht door robke »

Hallo

even voorstellen, ben sinds kort lid van jullie forum en ben zoekende naar een speedster van een particuliere liefhebber.
Ik wil niet per direct een speedy kopen maar omstreeks aug-dec 2007.
Moet nog hard sparen :)
Wellicht is het handig indien iemand voornemens heeft de zijne te verkopen of een andere (turbo) te kopen, een leuke deal te maken t.z.t.

Ik was voorheen jaren lang lid van de MR2club, was in het bezit van een 2.0 sw20 welke geheel geschikt was gemaakt voor circuitdagen.
Ik ben nogal een racy type, ben karter , motorrijder en ben opgegroeid in de racerij en past altijd mijn auto's aan naar wat ik functioneel vindt m.b.t rijeigenschappen en stijfheid van de auto welke puur functioneel zijn.
een dikke achterspoiler of oil catchtank is voor mij dan ook meer een functionele product dan een optisch len voor sommigen een lelijk dingetje.
kortom ben ik niet gehecht aan een originele speedy !

De kleur welke ik zoek is niet zozeer van belang, mijn voorkeur is een beetje oranje of zwart of donker groen.
Bouwjaar is ivm met het budget waarschijnlijk tm bwj 2003.

Ik speel ook met de gedachte er een in te voeren uit duitsland daar er hier een mega aanbod is, daar iedereen de vrij gekomen turbo's gaat aanschaffen en er een overvloed van NA 2.2 is waardoor de prijs omlaag gaat, dit is wel handig voor de vele aanpassingen die op mijn lijstje staan te verwezenlijken.

PS mochten er mensen zijn welke ivm gezinsuitbreiding een "ruil" willen doen, heb ik nog een speciale auto in mijn bezit welke de speedster dan wel kan doen laten vergeten .............
:shock:
e.a. is bespreekbaar.

Tsja zodra ik mijn speedy heb zal ik natuurlijk deelnemen aan trackdays en mooie clubritten e.d., ook wil ik er heerlijk mee op vaknties gaan o.a. noorwegen, alpen en de highlands staan op mijn lijstje.
heb ook nog ambities om bij een ritten federatie club te gaan.
De voordelen en de click met mede clubgenoten heb ik eerder bij de mr2club als zeer positief ervaren, en het zal dus hier ook niet anders zijn.

met vriendelijke groet aspirant speedy
Robke
ben zoekende naar een speedy
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Hoi Robke, welkom hier!
Weer een rijder erbij, dat werd tijd :wink:
Misschien handig om te vermelden: ben je Belg of NL-er? Je naam doet vermoeden dat je van "de verkeerde kant" bent :lol: :wink:
Aspirant verkopers vinden dit misschien wel handig om te weten...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Laat maar, heb je andere topic gelezen :oops:
(NL-er dus...)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Welkom!! Ik wil mijn Speedster niet verkopen, maar ben wel nieuwsgierig naar die inruil die jou doet vermoeden, iemand zijn Speedster te vergeten.
Eens in de maand is er een meeting in het midden van het land (zie meeting-topic). Gewoon heen gaan, kan je vast wat ideeen opdoen en natuurlijk reclame maken voor je inruil! :wink:
robke
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2007 19:35

speedster

Bericht door robke »

Dominique schreef:Welkom!! Ik wil mijn Speedster niet verkopen, maar ben wel nieuwsgierig naar die inruil die jou doet vermoeden, iemand zijn Speedster te vergeten.
Eens in de maand is er een meeting in het midden van het land (zie meeting-topic). Gewoon heen gaan, kan je vast wat ideeen opdoen en natuurlijk reclame maken voor je inruil! :wink:
daar zit wel iets in...........maar naar speedsters kijken en dan uitzwaaien als jullie gaan rijden lijkt mij ook niet echt leuk 8)
ik zal het overwegen.........., en als er iemand voor zo'n meeting contact met mij opneemt en serieus interesse heeft zou het wel een goede optie zijn.

ik vermoed toch niet dat er veel speedsters rijders zijn welke hun speedster verruilen vanwege gezinsuitbreiding :D kans is maar zelden ..........toch ??
ben zoekende naar een speedy
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Je moet zeker naar zo'n meeting komen. In de winter komen de meeste niet met Speedy maar als het weer wat beter is dan is dat wel anders. Je krijgt dan een goed idee wat er allemaal te koop is.

Er staan hier regelmatig Speedsters te koop...
robke
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2007 19:35

Bericht door robke »

piet schreef:In de winter komen de meeste niet met Speedy maar als het weer wat beter is dan is dat wel anders. .
:? :?: :shock:

hahaha dat ben ik niet gewend , auto's in de winter niet gebruiken zonde hahahahaha.
ik ben al op zoek naar winterbanden :lol:

juist in de winter is het leuk rijden heerlijk .....

greetz robke
ben zoekende naar een speedy
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

rijden:daar zijn ze voor! :wink:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Richard »

Er zijn al meerdere speedsterrijders geweest die moesten ruilen voor gezinsuitbreiding. (waaronder ik)
Vertel gewoon wat de te ruilen auto is en wie weet gaat er iets sneller kloppen bij iemand.
Gebruikersavatar
Rotax
Mega lid
Berichten: 960
Lid geworden op: 21 jun 2005 0:22
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rotax »

hahaha dat ben ik niet gewend , auto's in de winter niet gebruiken zonde hahahahaha
Kijk, die spirit moeten we hebben! Welkom zou ik zeggen! :D

Er zijn inderdaad mensen die hun Speedster tegen regen, wind, kippenhoest en hoge snelheden willen beschermen, maar geloof me, dat gaat prima!

Hoop dat je snel een geschikte Speedy vind!
robke
Nieuw lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2007 19:35

Bericht door robke »

ik heb alle respect voor degene die z'n speedy koestert in de garage in de winterperiode, maar ik ben anders.
dat heb ik ook met mijn mr2 gemerkt, rijden rijden rijden hahahaa ook naar mijn werk 1x in de week.

Ik kom wel naar een meeting toe dit jaar, dan kunnen geintresseerden mijn auto zien, maar nogmaals ik zie hier weinig kans in , ook mede omdat ik hem eigenlijk wil behouden naast de speedy.

greetz robke
ben zoekende naar een speedy
Plaats reactie