Druk druk druk, maar
ook is mijn speedy nog een paar dagen terug geweest naar dokter Kuijt in Oosterhout,
Het vocht probleem is opgelost de achterklep strakker gezet en de schroeven erin zijn vervangen waren al geroest.
Tevens lekte het bij het revoorportier stel schroefjes geroest is ook over, terug in de regen afgelopen geen druppel meer.
mijn handrem lampje kwam ook steeds aan in de bekende linker bocht
bleek te weinig remolie te zijn
de voorklep sloot ook niet goed maar wat vervelender was hij bleek niet goed uitgelijnd bleek een slechte lamp ten tijde van de eerste keer uitlijnen.
toen ik hem ophaalde vrijdag 2 maart stond het stuur niet neutraal en had ik nog steeds een speling van ± 4mm op het stuur

, heb hem toen op ma de 6e weer teruggebracht vrijdag opgehaald,
Stuur staat weer strak in het midden geen speling en rijdt super.
Wel veel gehad aan een eerdere discussie op het forum(Txs Koenvw)over stuurspeling waarbij het niet het stuurhuis was maar de moeren op de stuurstang die vastgedraaid moesten worden (sleutel 13)

Ook zijn de enorme plakken lood weer van mijn voorwielen verdwenen
gewicht toch!!
Moet zeggen uiteindelijk zeer tevreden met oosterhout, alleen nu lijkt mijn alarm wat kuren te hebben na al dat geklooi aan de sluitmechanica,
toch misschien nog even terug; weer rijden!
anyway ik ben weer mobiel en hoe; bijna geen tijd om te rijden met al die vaders en zoons die even moeten kletsen over het 'apparaat'
Wil eigenlijk mee op 12 mei naar Zandvoort of is dat met nog een standaard speedy geen optie
Gerard, Iets afspreken

komende week nog wel wat tijd en mogelijk volgende week een paar dagen vakantie kan ik eindelijk wat meer sturen
Edjes, wat zijn jouw aflever-ervaringen met het geblazen apparaat

tevreden over de dealer? of zijn ze sowiezo aardiger voor turbo rijders
Maar jongens, wat een heerlijk stuk metaal is dit!
Laterrr