Even voorstellen, ik ben Roy

Stel jezelf en je auto voor.
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Hendrik-Jan schreef:He Stefan,

Hoeveel € heb jij afgeschreven in die tijd dat je hem hebt gehad? En is de Evo waardevaster?
Alles is te vekopen, zolang de prijs paar goed is.

En wat je leuker vindt om te rijden is ook persoonlijk. Kortom ga lekker rijden en kijk wat je eigen voorkeur heeft.

HJ
Euhh.... Ik heb er niet op afgeschreven, itegendeel zelfs :wink: Hetzelfde gold met de EVO. Daar heb ik zelfs 2K aan overgehouden (kestie van vraag & aanbod)

EVO's zijn de laatste 1 1/2 jaar wel ongeveer 8K in waarde gedaald :idea:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Roytuner
Lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 16 apr 2007 17:17
Locatie: Helmond

Bericht door Roytuner »

Zo, net de speedster opgehaald en meteen tig km in de file gestaan....maar als je daar dan uitkomt! God wat rijd ie toch lekker! Deze week meteen mooi weer, zodat ik lekker wat km's kan maken.
Groeten van Roy
Gebruikersavatar
Rotax
Mega lid
Berichten: 960
Lid geworden op: 21 jun 2005 0:22
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rotax »

:thumbup:

Have fun!
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Bericht door Edjes »

Zelfs filerijden kan leuk zijn (bekijks).....

Veel fijne en veilige km's!
Speedster T #5002
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

geniet ervan !
Gebruikersavatar
marcel85
Mega lid
Berichten: 597
Lid geworden op: 16 jan 2006 16:41
Locatie: Winterswijk

Bericht door marcel85 »

:lol:

gr marcel
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

prijzen

Bericht door Pipo »

Roytuner schreef:@ stef666
Voordeel van de speedster is dat ie lekker waardevast is gebleken (ik houd de prijzen al een 2 jaar in de gaten) en ik heb nooit haast met verkopen.
De prijzen voor de turbo's zitten zelfs in de lift :) Er is onlangs een turbo van 2005 (met ouder dashnr dan de mijne) met 18500km voor 28.000€ verkocht. En enkele weken terug bood iemand me 28.500€ voor mijn Speedster. (heeft wel maar een goede 2000km op de teller) Ik geef toe dat ik even in verleiding kwam te verkopen :oops: Maar het mooie weer heeft me gered 8)
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Re: prijzen

Bericht door Edjes »

Pipo schreef:
Roytuner schreef:@ stef666
Voordeel van de speedster is dat ie lekker waardevast is gebleken (ik houd de prijzen al een 2 jaar in de gaten) en ik heb nooit haast met verkopen.
De prijzen voor de turbo's zitten zelfs in de lift :) Er is onlangs een turbo van 2005 (met ouder dashnr dan de mijne) met 18500km voor 28.000€ verkocht. En enkele weken terug bood iemand me 28.500€ voor mijn Speedster. (heeft wel maar een goede 2000km op de teller) Ik geef toe dat ik even in verleiding kwam te verkopen :oops: Maar het mooie weer heeft me gered 8)
Let wel, daar moet dus ruim 5000 bpm bij in NL.
Speedster T #5002
Roytuner
Lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 16 apr 2007 17:17
Locatie: Helmond

Bericht door Roytuner »

Van de week heel mijn neus laten spuiten, omdat er in het verleden steenslag is hersteld midden op de motorkap, maar dat was erg slecht gedaan. En er zaten kleine blaasjes op de voorschermen, ook dat is nu verleden tijd. Nu staat ie er werkelijk als nieuw bij...van buiten. Ook meteen een nieuwe nummerplaat gemonteerd, want die was bekrast van onderen.

Binnen moet ie wel nog flink gepoetst worden en ik wil een nieuw "speedster"logo halen, ik zal wel een van de weinige zijn die juist wel alle "opel" emblemen erop wil hebben.

Ik wacht nog op een rubber en dan kan ik de nieuwe dorpel monteren, die was gebarsten.
Groeten van Roy
Gebruikersavatar
Robin
Actief lid
Berichten: 358
Lid geworden op: 30 apr 2006 17:24
Locatie: Genk (België)

Bericht door Robin »

Veel succes met je speedster Roy :thumbup:
Plaats reactie