Is deze bekend?
Is deze bekend?
Is deze Speedy bekend? Lijkt me niet duur, maar roept tevens vraagtekens op.
Klik voor Marktplaats ad
Dit lijkt dezelfde als deze;
klik voor Autotrader ad
Klik voor Marktplaats ad
Dit lijkt dezelfde als deze;
klik voor Autotrader ad
Grt. HJ
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Er staat ook in de advertentie van marktplaats dat de woonplaats van de eigenaar Deventer-Zutphen-buitenland is. Dat zou misschien iets kunnen verklaren. Misschien is hij straks voor echt lange tijd in het buitenland en moet hij snel van de speedster af... Ik zou toch maar even gaan kijken als er niemand iets negatiefs over kan vertellen. Dit zou toch zomaar een buitenkansje kunnen zijn.

En buitenkansjes zijn er om te pakken, buiten de voorwaarde's dat het een nette en schadevrije auto moet zijn. Zit je ook nog met het geval dat wel alle terugroep actie's gedaan moeten zijn op deze auto. Hij valt namelijk buiten de termijn van 6 jaar 

Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...

- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Neem telefonisch contact op en vraag bij de verkoper het chassis en dashnummer op. Dan kan je op het Duitse forum nazoeken of het daar een bekende schadeauto is ...
http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... 15778&st=0
Diverse Speedy's hebben de opmerking UNFALL erbij staan.
SteV6
http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... 15778&st=0
Diverse Speedy's hebben de opmerking UNFALL erbij staan.
SteV6
S4 Avant
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Pas op met dit soort auto's! Ook via Target in Eindhoven worden wel eens Speedsters aangeboden. Het zijn vaak schadeauto's die er weer netjes uitzien.
Ik zou bij aankoop van die auto even een afspraak maken bij Lotus VdKooi in Lochem (is redelijk in de buurt van de verkoper) en laat hun de aankoopkeuring doen.
Kost misschien € 100,- maar je hebt wel meer zkerheid....
Ik zou bij aankoop van die auto even een afspraak maken bij Lotus VdKooi in Lochem (is redelijk in de buurt van de verkoper) en laat hun de aankoopkeuring doen.
Kost misschien € 100,- maar je hebt wel meer zkerheid....
- zoonvanlinne150
- Mega lid