Stripes
Stripes
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Denk erover de middelste baan donkerrood te maken, op de plek waar je nu de lak ziet, zoals de Lotus op de pic.
- Bijlagen
-
- IMGP74881.JPG (76 KiB) 5257 keer bekeken
-
- IMGP74911.JPG (70.52 KiB) 5242 keer bekeken
-
- stripes2.JPG (21.07 KiB) 5256 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Super7 op 07 jul 2007 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
stripes
Ik vind de striping op de blauwe lotus wel iets hebben. Maar die op je Speedster vind ik nogal magertjes. Zo'n beetje van 'willen maar niet durven' 

A thing of beauty is a joy forever!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ik denk dat het rode gefotosjopt is?
Ik zou het ook breder doen, dit is veelste terughoudend natuurlijk
En eigenlijk vind ik het in het midden wat mooier....
Gisteren was ik even bij vd Kooi in Amsterdam en daar stond weer de Ultima Can Am van Erik, daar vind ik die striping toch wel HEEL erg mooi van hoor. Het is alleen moeilijk uit te leggen en ik kan er even geen foto van vinden
Het is een brede baan wit met andere kleuren erlangs, ben het even kwijt hoe precies
De Ultima zelf is trouwens geel...
Steven, heb jij er nog een foto van?
Ik zou het ook breder doen, dit is veelste terughoudend natuurlijk

Gisteren was ik even bij vd Kooi in Amsterdam en daar stond weer de Ultima Can Am van Erik, daar vind ik die striping toch wel HEEL erg mooi van hoor. Het is alleen moeilijk uit te leggen en ik kan er even geen foto van vinden

Steven, heb jij er nog een foto van?

Rood is inderdaad gesjopt, de witte zit erop..
Ik denk dat ik inderdaad voor breder ga, wel deze kleuren ga houden en misschien laat ik hem achter op de motorkap onderbreken door de Senna S

Ik denk dat ik inderdaad voor breder ga, wel deze kleuren ga houden en misschien laat ik hem achter op de motorkap onderbreken door de Senna S

Laatst gewijzigd door Super7 op 08 jul 2007 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.