Gespot bij van der Kooi
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Rickster, betekend dat de dubbel instelbare of de enkel instelbare met stevigere veren??
De dubbel instelbare waren mij de meerprijs niet waard. Voor je de enkelvoudig instelbare doorgrond hebt . . . .
Met de dubbele zou ik meer aan het stellen zijn als aan het rijden heb ik het idee.
Veel rijplezier met je nieuwe onderstel!
Let goed op!!! Men verwacht over het algemeen niet dat je zo snel om de bocht kan komen!!
De dubbel instelbare waren mij de meerprijs niet waard. Voor je de enkelvoudig instelbare doorgrond hebt . . . .

Met de dubbele zou ik meer aan het stellen zijn als aan het rijden heb ik het idee.

Veel rijplezier met je nieuwe onderstel!
Let goed op!!! Men verwacht over het algemeen niet dat je zo snel om de bocht kan komen!!

-
- Actief lid
Rikster schreef:Meer dan een zwarte raamstijl is toch niet nodig om hard door de bochten te gaan...![]()
Ga eindelijk van het standaard onderstel van de Turbo afstappen en de Track versie van de Nitrons laten monteren. In combinatie met het Toyo R888 rubber moet dat redelijk goed komen![]()
Mijn Nitrons 450/550 worden 19 juli a.s vervangen door de originele dempers/veren.
-
- Actief lid
@Maarten: eerst even proberen voor ik verkoop. Maar 450/550 is mij te zwaar bij zo'n lichte auto. Heb gebeld met Nitron: 375/ 450 veren kan je vervangen op deze dempers. Lichtere veren: dan moeten de kleppen ("valves") worden aangepast.
@Alain: ja, kan te licht zijn als je echt alleen het circuitwerk voor ogen hebt. Hangt van ook je banden af.
@Alain: ja, kan te licht zijn als je echt alleen het circuitwerk voor ogen hebt. Hangt van ook je banden af.
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer: