SPEEDSTER TURBO: Verkoop geannuleerd
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Zoefke
- Actief lid
- Contacteer:
Goed nieuws
Hoi Pipo,
Goed nieuws dat je de speedy houdt
Wij zijn net terug van een reisje langs de 'Deutsche alpenstrasse' en de GroBglockner: 3000 km gereden, veelal onder een stralend blauwe hemel.
Slechts een beetje regen om terug thuis te raken. Daarna 3 uur kuisen om hem weer proper te krijgen, zelfs al zou jij dan 8 uur kuisen, dan lijkt me de verhouding KM/kuisen nog OK
Een fotootje om je wat goesting te doen krijgen:

Goed nieuws dat je de speedy houdt

Wij zijn net terug van een reisje langs de 'Deutsche alpenstrasse' en de GroBglockner: 3000 km gereden, veelal onder een stralend blauwe hemel.
Slechts een beetje regen om terug thuis te raken. Daarna 3 uur kuisen om hem weer proper te krijgen, zelfs al zou jij dan 8 uur kuisen, dan lijkt me de verhouding KM/kuisen nog OK

Een fotootje om je wat goesting te doen krijgen:
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
verkoop
@ Edjes.
Dat zal wel meevallen denk ik. Op mijn atmo kreeg ik ook maar 5000km per jaar bijeen. Maar dat is toch al dubbel zoveel als op mijn turbo
@ Zoefke.
Prachtige foto Zoef. Doet een mens goesting krijgen
Ik ben momenteel bezig met het plannen van een X-daagse trip door Normandië in 2de helft augustus. Mogelijk gaan er nog enkele Speedsters mee 
Dat zal wel meevallen denk ik. Op mijn atmo kreeg ik ook maar 5000km per jaar bijeen. Maar dat is toch al dubbel zoveel als op mijn turbo

@ Zoefke.
Prachtige foto Zoef. Doet een mens goesting krijgen

A thing of beauty is a joy forever!
- Zoefke
- Actief lid
- Contacteer:
ISM
Pipo,
('t hier misschien niet meer on-topic, maar afin:)
Geen zin om door te stoten naar de ISM na Normandië ?
Zelf had ik de Frans/Zwitserse Alpen in gedachte, alvorens naar de ISM te rijden. Maar ik probeer verschillende mogelijkheden te voorzien, bekijk dan de weerberichten, en kies aan de hand van dit hopelijk de goede kant.
Misschien kan Normandië een bijkomende optie worden?
('t hier misschien niet meer on-topic, maar afin:)
Geen zin om door te stoten naar de ISM na Normandië ?
Zelf had ik de Frans/Zwitserse Alpen in gedachte, alvorens naar de ISM te rijden. Maar ik probeer verschillende mogelijkheden te voorzien, bekijk dan de weerberichten, en kies aan de hand van dit hopelijk de goede kant.

Misschien kan Normandië een bijkomende optie worden?