Als het uiteindelijke aanbod van Drenth financieel niet te overzien is zal ik me meer gaan verdiepen in de M32 m.b.t. de mogelijkheden van de eindoverbrenging en eventueel de 1e en 2e. Voorlopig eerst maar weer eens lekker rijden
Afgelopen dinsdag waren ze bij Vmax eindelijk klaar voor een proefritje, e.e.a. had wat langer geduurd doordat ze verkeerde onderdelen hadden binnen gekregen en tevens omdat Markus nog wat extratjes wilde monteren... Echter direct na het starten lag er al een liter bakolie op straat Waarschijnlijk zijn ze bij Drenth een kering vergeten te monteren..? Momenteel zijn ze daar met vakantie, dus zal zeker nog een twee weken moeten wachten voor er weer schot in de zaak komt
wat een klotezooi daar bij Drenth, eerst een half jaar wachten, dan komt er nog steeds geen echte oplossing, en dan verklooien ze dit weer.
Ik weet wat wachten is , maar hier wordt je toch moe van
Ben net terug van een paar dagen in Aix en Provence, welliswaar voor 't werk maar ben volledig tot rust gekomen. Kan er dus weer een maandje tegen aan, veel langer zal het allemaal niet moeten gaan duren
Vandaag heeft Markus (Vmax) eindelijk contact met Drenth gehad, die het probleem eigenlijk al hadden voorzien... doordat een bepaalde kering niet voorradig was toen zij de sper inbouwden in de nieuwe bak en dus de oude maar opnieuw hebben gebruikt in de hoop dat hij zou voldoen. Enige positieve wat ik momenteel nog over Drenth kan melden is dat ze nu alle kosten vergoeden die gemaakt moeten worden om de bak te dichten, maar ik had met minder ook geen genoegen genomen!
Als het nu een keer mee zit rijdt de Speedster over 2.5week weer.