We hebben de ringen nadat we eens grondig naar de Speedster (en US Elise) hebben gekeken aangepast en er vier extra gaten in aan laten brengen in Speedster steek.
Maar.. je kan hem niet zonder meer gebruiken om je bestaande stuur te verlengen. Op zich zou dat wel kunnen, maar omdat in de ringen grotere gaten zitten voor de kop van het imbus boutje zou je er dan eerst weer ringen in moeten zetten om ervoor te zorgen dat je de krachten goed verdeeld. (anders zou de bout over een lengte van ca. 10mm niet ondersteund worden)
Bedankt voor de info, maar dan nog één vraagje
De boutjes die ik erbij besteld heb, die zijn er zeker voor om de verlenger aan de naaf van de auto te bouten? En dan heb je de originele boutjes van de auto over om het deel daarna weer op de verlenger te bouten neem ik aan...?
Zo, het zit er al een paar dagen op en heeft alweer 1 circuitdag overleefd, en met veel succes, het rijdt erg prettig zo, door de lekkere grip (doorsnede van het stuur is nu ovaal ipv rond) en doordat het stuur 15mm naar mij toe gekomen is.
Nog even wat op de claxon verzinnen en klaar is het weer...
De snap-off werkt erg prettig, en hij ziet er ook erg prettig uit vind ik