Mijn Mooie Mandarin is Te Koop.....

Je auto te koop aanbieden.
Mr. V
Nieuw lid

Mijn Mooie Mandarin is Te Koop.....

Bericht door Mr. V »

Better to have loved and lost than never to have loved at all....

Als zodanig staat Mijn Mooie Mandarin Speedster nu te koop. Hij is uit mei 2001 met net 40,000 km op de teller. Overige bijzonderheden naast de mooie metallic kleur ;-): origineel Nederlandse auto, altijd dealer onderhouden (boekjes & alle stempels aanwezig), rebadged als Vauxhall VX 220 (front logo nog in back-order bij Opel), alle terugroep acties gehad, in uitzonderlijk mooie staat (geen krassen, beschadigingen e.d.). Recent nog helemaal nagekeken bij Opel Centrum in Oosterhout.

Opties: Zwart leer, Radio CD speler, Lichtmetalen velgen, Origineel alarm systeem, Steenslag beschermfolie en............ natuurlijk die waanzinnig mooie Speedster STUURWIELNAAFSTICKER van Hendrik-Jan.

De vraagprijs is 21,500 Euro.

Mr. V

ps het was even ploeteren maar dan toch nog gelukt om er een foto op te krijgen na hem verkleind te hebben.

Thanks Super7!
Bijlagen
Speedy 1.gif
Speedy 1.gif (199.17 KiB) 5690 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Mr. V op 25 jul 2007 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

:( :( :(

Dan moet er wel minstens een Atom voor terugkomen he?! :wink:
Afbeelding
Super7
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Super7 »

Foto verkleinen!

Ben benieuwd naar de Vaux badges..
Mr. V
Nieuw lid

VX 220

Bericht door Mr. V »

Hi Super7!

Op speciaal verzoek ook nog ff de VX220 en Vauxhall badge van de achterkant.
Bijlagen
Speedy 2.gif
Speedy 2.gif (189.16 KiB) 5691 keer bekeken
Maarten

Bericht door Maarten »

je mist links een stuk auto. :roll:

bijna je hele deur is weg en een stuk body......
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Heb je jezelf weggefotosoept?
Super7

Bericht door Super7 »

Mooi die voorkant, twijfel er zelf ook over, maar dan een mat zwarte V zonder logo, probleem is die ronde die overblijft... :S
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door Herman »

Deleted
Mr. V
Nieuw lid

Bericht door Mr. V »

Klopt Rotax! Heb inderdaad mijn vriendin weggefotoshopt..... is nl. niet te koop (rijd wel graag in de Speedy vandaar ;-)).

Heb al verschillende reacties en ook kijkers gehad dus is misschien wel weg voordat ik er goed en wel emotioneel afscheid van heb kunnen nemen... eh voor de zekerheid.......... die kwamen voor de Speedster!
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

:wink:

Succes met de verkoop! Echt lang heb je 'm niet gehad, wat komt er voor moois voor in de plaats?
Mr. V
Nieuw lid

India here we come

Bericht door Mr. V »

Scherp Rotax!

Er komt waarschijnlijk een Ford Endeavor voor in de plaats aangezien ik voor 2 jaar voor mijn werk naar India ga............ ;-)

Heeft helemaal geen zin om de Speedy daar mee naartoe te nemen :( dus hebben besloten om hem te koop te zetten. Verkopen we hem of voor een nette prijs aan een echte liefhebber of zetten hem 2 jaar in een stalling. Heeft mij namelijk een jaartje zoeken gekost om een origineel, goed onderhouden (onderhoudsboekje met alle stempels & alle rekeningen aanwezig) Mandarin exemplaar te vinden met weinig kms.

Waren gisteren al mensen voor langs geweest en de gedachte dat ie misschien binnenkort al weg is was toch wel ff schrikken. Vandaag dus toch nog maar ff een stukkie gaan rijden :D :D :D :D
Mr. V
Nieuw lid

Gefeliciteerd!

Bericht door Mr. V »

Gefeliciteerd Matsuru met de Gouden Poets Trofee :D :D & ook met de verkoop van de Speedster. Denk dat de mensen die naar onze Mandarin zijn komen kijken, nl. ook omgeving Utrecht, uiteindelijk jouw mooie Speedy hebben gekocht.
Mr. V
Nieuw lid

Back-order front logo

Bericht door Mr. V »

Het originele Vauxhall VX220 front logo heeft héééééél lang in back-order gestaan maar heb hem nu dan toch opgestuurd gekregen door Mart vd Kooi. :lol: :lol:

Zodra ik het logo erop heb laten zetten zal ik ff een nieuwe foto maken van de voorkant en die ook op het forum zetten!
Mr. V
Nieuw lid

Front logo gemonteerd!

Bericht door Mr. V »

Daar is ie dan!

Het front logo werd vorige week opgestuurd door Mart vd Kooi en bij het wegbrengen voor de APK (natuurlijk goedgekeurd tot augustus 2008) bij Opel Centrum in mijn geboorte plaats Oosterhout maar meteen even het logo erop laten zetten.

Ziehier het resultaat! Nu is ie eindelijke af.......... :D :cry:
Bijlagen
Speedsterfront.jpg
Speedsterfront.jpg (88.6 KiB) 4996 keer bekeken
Mr. V
Nieuw lid

Prijsverlaging

Bericht door Mr. V »

Heb net besloten de prijs voor deze Speedster te verlagen naar het volgens mij erg aantrekkelijke bedrag van 19,950 Euro. Niet veel lijkt me voor zo'n mooi & origineel exemplaar. :lol: :lol:

Mocht je zelf nog geïnteresseerden weten die graag met een eigen auto lid willen worden van de Speedsterclub heb naast dit forum de auto ook te koop staan op Marktplaats & Autoscout24.

Groet,

Mr. V
Gesloten