HET naklets topic voor Prodrive

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

@maik, markv

Ik denk als er nog mensen zijn die met een modem inbellen niet blij zijn met al die foto's en filmpjes.
Gebruikersavatar
VM seventyseven
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 feb 2005 9:32
Locatie: Den Haag

Bericht door VM seventyseven »

Maar na het wachten wordt je wel weer met mooie plaatjes beloond!

:mrgreen:

Kijk Maikje, deze ken je al !!
Bijlagen
Copy of DSC04371.JPG
Copy of DSC04371.JPG (21.95 KiB) 2832 keer bekeken
Copy of DSC04382.JPG
Copy of DSC04382.JPG (132.88 KiB) 2831 keer bekeken
Ho eens even, dat is een super 7 !!!!
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

piet schreef: Ik denk als er nog mensen zijn die met een modem inbellen niet blij zijn met al die foto's en filmpjes.
Klopt, ik heb er ook voor gezorgt dat alle foto's automatisch worden verkleind. Met filmpjes gaat dat natuurlijk niet. Maar daar zit wel een limiet op qua grootte.

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

@Maik,
Misschien is het een een leuk idee om voor volgend jaar met een aantal Speedster eigenaren en Prodrive een programma samen te stellen. We kunnen dan een leuk circuit bedenken met leuke bochten e.d.
Deze keer heb ik het min of meer aan Prodrive overgelaten en ik vind dat ze dat goed hebben gedaan.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
VM seventyseven
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 feb 2005 9:32
Locatie: Den Haag

Bericht door VM seventyseven »

De Superseven club (www.sevenclub.nl) heeft elk jaar een "rijvaardigheidstraining" op het Politiecircuit in Lelystad. (Dat ligt naast het RDW circuit.)

Hier wordt een parcour uitgezet met erg veel bochten, waar de sevens het geweldig doen. Op het rechte stuk loopt je snelheid richting 150 km/h, maar verder is het erg veel 2e en 3e versnelling...
Is waarschijnlijk ook erg leuk voor de speedsters. Erg leuk om de ideale lijn te leren, en de (dit weekend opgedane) drift-kennis op droog wegdek te oefenen....
Bovendien was er vorig jaar een coureur van de superlite series waarbij je een paar rondjes bij in de auto mocht stappen.... Zou leuk zijn voor Maik!! :lol:

Was bovendien een stuk goedkoper dan bij Prodrive.....

Aangezien het animo altijd erg hoog is, zal het moeilijk worden om met de superseven club mee te gaan met een niet-seven..... :(

Maar als jullie het een andere dag zou willen organiseren moet je maar even een mailtje sturen naar de evenementen coordinator.

Folkert
Bijlagen
DSC02528.JPG
DSC02528.JPG (76.47 KiB) 1387 keer bekeken
Ho eens even, dat is een super 7 !!!!
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Lijkt mij een goed plan om met de organisator in contact te komen. Ik heb wel eens een groep auto's daar zien rijden. Het is tevens het oefencircuit voor de ambulancedienst.
Het nadeel is dat het circuit niet natgehouden wordt en dat het vrij stroef asfalt is waardoor je banden erg slijten.
Het lijkt mij in ieder geval een leuk idee.
Lotus Elise S2
Plaats reactie