voorstellen Peter

Stel jezelf en je auto voor.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Hoi twinturbo "' ook van deze kant welkom , en succes met het zoeken naar de juiste speedster.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Die van Dimitri is plat geweest!!! :twisted: :lol: :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Hi twinturbo, welkom hier.
Suc6 met de zoektocht.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Gebruikersavatar
twinturbo
Lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 12 aug 2007 7:46

Bericht door twinturbo »

Hallo Allemaal,

Leuke reacties allemaal. Moet een gezellige club zijn maar die indruk kreeg ik het afgelopen jaar al bij het regelmatig bezoeken van de Speedster-site.
Zal me , net als Maddog , even voorstellen;
Mijn naam is Jan en ik ben werkzaam als commercieel directeur(tje) bij een vleeswarenfabriek.
Wij exporteren vooral en dus ben ik al jaren veel op reis .
Hobby's : voetbal ( actief , dus niet kijken) , karten ( heb een promo 95) en een flinke tuin bijhouden.
Die laatste hobby ga ik vaarwel zeggen omdat ik mijn huis per midden volgend jaar ga verkopen en een kleinere woning(bungalow) met dito tuin gekocht heb (wordt gebouwd).
Ik ga mijn schaarse vrije tijd anders invullen met o.a hopelijk een mooie Speedy. :P

Ben in contact met Dimitri/Speedfreak en was- vooral was - vanavond telefonisch in contact met autobedrijf Krabbe uit Weerselo.
Die heeft een hele mooie zwarte Speedy te koop staan maar op mijn vraag of de auto alle recalls gehad heeft kreeg ik , tamelijk bot , als antwoord dat de man geen belang meer had bij de verkoop.
Dus vroeg ik of hij de auto voor een klant te koop had.
Neen , was het korte maar krachtige antwoord.
Dus heb ik de man voor de zekerheid nog maar even gevraagd of ik hieruit moest concluderen dat de Speedy niet (meer) te koop was.

Wederom even duidelijk kon de man "Ja"uitstoten , direct gevolgd door "Goedenavond".
Niet echt vriendelijk.
Ik ga dus verder met een drietal auto's die tot nu toe mijn belangstelling hebben , waaronder die van Dimitri/Speedfreak.
Ik heb geen haast dus ik ga alles op mijn gemak "afwegen".

Groeten,
jan/twinturbo
The mind is like a parachute; it only functions when its open.
Plaats reactie