Onderdelen revisie stuurhuis

Voordelige aankopen voor leden.
Plaats reactie
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Onderdelen revisie stuurhuis

Bericht door Elise »

Is er nog iemand van jullie die onderdelen nodig heeft om een stuurhuis te reviseren?

Binnenkort ben ik van plan om naar Engeland te gaan om wat spullen op te halen en om ook even bij titan langs te gaan.
Dus mocht iemand nog iets nodig hebben dan kan ik het misschien meenemen, scheelt verzendkosten die erg kunnen oplopen.
Ik hoor het wel.
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Geen stuurhuis, maar wel een stoelgeleiding om bijrijdersstoel verstelbaar te maken.

Gr,Martin
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Bericht door Exmantaa »

Wat is binnenkort?

Moet eerst eens navragen wat een los rack & pignon gaan kosten, en dan evt. met een iets kortere overbrenging..
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Martin schreef:Geen stuurhuis, maar wel een stoelgeleiding om bijrijdersstoel verstelbaar te maken.
En die hebben ze ook bij Titan? http://www.titan.uk.net/
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Exmantaa schreef:Wat is binnenkort?

Moet eerst eens navragen wat een los rack & pignon gaan kosten, en dan evt. met een iets kortere overbrenging..
Ik heb nog geen datum (wacht zelf op bevestiging van voorraad), maar ik hoop met een week, maximaal 14 dagen er heen te gaan.

Of het stuurhuis op een speedster hetzelfde is als op een Elise durf ik niet te zeggen.

Hier is in ieder geval meer info te vinden over het stuurhuis wat op de Elise zit (zie Reconditioning)
Met name de pdf is wellicht een leuke aanvulling voor de eigen bibliotheek hier.

Prijzen zoals ik ze een tijdje terug heb doorgekregen:

Code: Selecteer alles

Track rods are roughly £25.00 each, it would depend on the condition of your own ones to be honest.  Some people really don't need them replacing.
 
A complete steering rack would be roughly £220.00 + VAT and shipping of this assembly would be around £40-£60.
 
If you just wanted to order the below parts, you would be looking at roughly £30 shipping of these as we would have to use a courier, to ensure that the parts are insured against damage and loss etc.
Dus voor een beetje klein spul opsturen ter waarde van ongeveer £25 ben je hetzelfde bedrag kwijt aan verzendkosten.
Vandaar ook het aanbod om eventueel wat cupjes, veertjes etc. mee te nemen.
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Bericht door Exmantaa »

Er zitten vrij veel standaard onderdelen in het stuurhuis. Die "veertjes" zijn bv. doodnormale schotelveerringen, en heb laatst 2 nieuwe kogellagers gehaald voor weinig hier bij een technische groothandel. (= standaardmaat.)

Zal ze eens mailen voor tandheugelprijs + pignon.
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Niemand die nog wat nodig heeft begrijp ik?
Dan ga ik nu bestellen.
Plaats reactie