Woh, ben nog steeds een beetje beduusd van deze F1 ontknoping. Af en toe kan sport zo mooi zijn. Hoe is het mogelijk dat Hamelton alles weg gooit in de laatste 2 races. Volgens mij had die problemen met de gasklep toen die stil viel. Kwam wel erg bekend voor.
Een thriller van de bovenste plank. Ik had alleen nooit verwacht dat Kimi wereldkampioen zou worden. Hamilton was en is mijn favoriet, maar Ferrari heeft laten zien dat ze prima zonder Schumi kunnen.
Hamilton komt vast nog wel eens aan de beurt. Op naar volgend seizoen. Wat zou Alonso gaan doen ?
Dominique schreef:...omdat de beslissing wie nr.1 van 2007 werd pas in de laatste race gevallen is.
En nu nog niet ...
Er was iets met de temperatuur van de benzine van de 2 BMW wagens, ze besloten hen voorlopig niet te straffen, maar McLaren gaat nu tegen die beslissing in. Als ze gelijk krijgen worden de 2 wagens gedisqualificeerd, wordt Hamilton 5e en alsnog wereldkampioen.
Heb je NOS journaal dan gezien over F1?
Zoveel fouten in zo'n klein stukje nieuws wat ook nog onder ideale omstandigheden (voor de journalist) kan worden bericht. Ik mag hopen dat met het normale nieuws beter omgaan.
Dominique schreef:...omdat de beslissing wie nr.1 van 2007 werd pas in de laatste race gevallen is.
En nu nog niet ...
Er was iets met de temperatuur van de benzine van de 2 BMW wagens, ze besloten hen voorlopig niet te straffen, maar McLaren gaat nu tegen die beslissing in. Als ze gelijk krijgen worden de 2 wagens gedisqualificeerd, wordt Hamilton 5e en alsnog wereldkampioen.
Heb toch wel genoten van de race. Helaas niet de afloop waar ik als echte McLaren fan op had gehoopt.
Er is echter één coureur die ik het zeker wel gun, en dat is Raikkonen.
Maar het is nog niet gedaan hè.
McLaren gaat in beroep.