Struikrovers
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Geen ontzag?
Geen ontzag?
Van jou of spreek je voor alle Nederlanders?
Pas op met dergelijke uitspraken.
Niet iedereen kan dit waarderen, denk ik. Ik spreek natuurlijk alleen voor mezelf.
Kom eens een jaartje met mij werken.
Kijken hoe het werkelijk is!
Gr.
Niet iedereen kan dit waarderen, denk ik. Ik spreek natuurlijk alleen voor mezelf.
Gr.
- SteV6
Steven bedoel je misschien gezag in plaats van ontzag?
ont·zag (het ~)
1 eerbiedige vrees => eerbied
ge·zag (het ~)
1 door anderen aanvaarde macht
2 de overheid
3 geestelijk overwicht => autoriteit
bron: Van Dale
Want als dat zo is ben ik het tot op zekere hoogte met je eens. Sommige dienders hebben een dusdanige attitude dat ik daar geen enkel ontzag voor heb omdat ze helemaal geen gezag uitstralen. Eerder misplaatste arrogantie. Gelukkig zijn dat uitzonderingen, overal heb je namelijk rotte appels.
Iedereen heeft goede en slechte ervaringen met de politie, dat kan haast niet anders. Maar de slechte ervaringen worden uiteindelijk toch het vaakst verteld.
SteV6
ont·zag (het ~)
1 eerbiedige vrees => eerbied
ge·zag (het ~)
1 door anderen aanvaarde macht
2 de overheid
3 geestelijk overwicht => autoriteit
bron: Van Dale
Want als dat zo is ben ik het tot op zekere hoogte met je eens. Sommige dienders hebben een dusdanige attitude dat ik daar geen enkel ontzag voor heb omdat ze helemaal geen gezag uitstralen. Eerder misplaatste arrogantie. Gelukkig zijn dat uitzonderingen, overal heb je namelijk rotte appels.
Iedereen heeft goede en slechte ervaringen met de politie, dat kan haast niet anders. Maar de slechte ervaringen worden uiteindelijk toch het vaakst verteld.
SteV6
S4 Avant
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Re: Geen ontzag?
damnedt schreef:Geen ontzag?
Gr.
een jaar als agent!!?!?!?!?!?!

ja das echt wat voor flap....................................

zou wel lachuh zijn!
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- TorBeest
- Actief lid
De mooiste witte, ... met politielichten bovenop gemonteerd... mmmzoonvanlinne150 schreef:een jaar als agent!!?!?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
ja das echt wat voor flap....................................![]()
![]()
zou wel lachuh zijn!

Waarderen of niet, het is gewoon een feit.damnedt schreef:Geen ontzag?
Gr.
Het ontzag, gezag en respect wat uit de tijd van Bromsnor is allang achterhaald.

- stevenflappy
- Contacteer:
Ja gezag.... Pardon!!
Doen we ook zelf hoor met alle regels.... Maar als ik terug denk aan die keer met mijn longontsteking en pas geleden met Menno, dan wordt het echt te triest voor woorden.......
En nee dan heb ik het niet over iedereen, maar over persoonlijke verhalen en uit mijn direkte vriendenkring... En dan het toontje waarop ze praten, tieft op!! Je hebt alleen iets anders geleerd, jij schrijft bonnen ik draai een hotel, dus praat een beetje normaal suffert!
1 zo'n toontje en het wordt een gesprek die ze weinig hebben, geen greintje respekt voor die sufferts!!! En dan heb ik het niet over degene die hierboven reageert.... Jou heb ik nooit zien werken
En dat boze kijken wat ze dan doen
Oh mijn god....!!!!
Doen we ook zelf hoor met alle regels.... Maar als ik terug denk aan die keer met mijn longontsteking en pas geleden met Menno, dan wordt het echt te triest voor woorden.......
En nee dan heb ik het niet over iedereen, maar over persoonlijke verhalen en uit mijn direkte vriendenkring... En dan het toontje waarop ze praten, tieft op!! Je hebt alleen iets anders geleerd, jij schrijft bonnen ik draai een hotel, dus praat een beetje normaal suffert!
1 zo'n toontje en het wordt een gesprek die ze weinig hebben, geen greintje respekt voor die sufferts!!! En dan heb ik het niet over degene die hierboven reageert.... Jou heb ik nooit zien werken
En dat boze kijken wat ze dan doen