cursus 'Circuit Experience' op Zolder

Aanstaande evenementen.
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

Zolder

Bericht door Pipo »

Ik ben er woensdag uiteindelijk ook niet geraakt :cry: Daar waren meerdere redenen voor:
1) de twee Speedsters die mee zouden rijden hebben beiden op het allerlaatste moment afgezegd.
2) Mijn verzekerings contactpersoon had eerst gezegd dat ik wel verzekerd was als het een gecontroleerd evenement was zonder tijdritten. Wantrouwig als ik ben, had ik dat zwart op wit gevraagd. En dinsdagnamiddag kreeg ik een mail dat ik hiervoor toch niet verzekerd was.
3) Mijn oude moeder (86 jr) is dinsdagmorgend van de trap gevallen en met ernstige verwondingen gehospitaliseerd. Dus lagen mijn prioriteiten wel even elders :roll: .
Gelukkig ziet het er momenteel naar uit dat ze het via een lange revalidatie toch terug te boven zal komen. Maar het was wel even schrikken.
A thing of beauty is a joy forever!
alain
Mega lid

Bericht door alain »

Ik wens je moeder veel beterschap.
Pipo

moeder

Bericht door Pipo »

Dank je. Ik heb ze daarnet nog bezocht. Ze kan er zelf al met lachen en dat is een goed teken. Het is dan ook wel een komisch zicht. Door de vele bloeduitstortingen rond haar ogen (ze is ook op haar gezicht gevallen) doet ze wat aan een pandabeer denken :P Ze heeft het wel moeilijk met alle (goedbedoelde) bemoeiingen daar ze altijd heel zelfstandig was. Maar de arts heeft er alle vertrouwen in dat het allemaal weer goed komt :)
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Goed nieuws Ivo! :)
Afbeelding
Elise
Mega lid

Re: Zolder

Bericht door Elise »

Pipo schreef:3) Mijn oude moeder (86 jr) is dinsdagmorgend van de trap gevallen en met ernstige verwondingen gehospitaliseerd. Dus lagen mijn prioriteiten wel even elders :roll: .
Gelukkig ziet het er momenteel naar uit dat ze het via een lange revalidatie toch terug te boven zal komen. Maar het was wel even schrikken.
Laten we hopen dat alles goedkomt.
Heel veel beterschap gewenst.
Pipo

beste wensen

Bericht door Pipo »

Ook bedankt. Daar ik weet dat allen van deze toffe club er hetzelfde over denken, zal ik haar met plezier bij het volgend bezoek jullie beste wensen overmaken :)
Plaats reactie