Meer gewicht

Alle overige technische zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Meer gewicht

Bericht door markv »

Laatste projectje heeft wat meer gewicht toegevoegd aan de auto. Maar ben wel erg blij met het resultaat :). Sommige mensen vinden muziek in deze auto niets, maar ik luister erg veel muziek onderweg, dus voor mij is het een uitkomst.

http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Boem swa! Heftag man! Die woofah ken eg wel hagt zekah? :lol: 8) :P

Ik hoor het binnenkort wel een keertje, ziet er goed uit Mark!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Bericht door Edjes »

Restecp!

(zoals Ali G het zegt)
Speedster T #5002
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Maik schreef:Boem swa! Heftag man! Die woofah ken eg wel hagt zekah? :lol: 8) :P
:lol: Nou, dat valt erg mee hoor. Het is zeker geen dreun installatie geworden :)
Ik hoor het binnenkort wel een keertje, ziet er goed uit Mark!
Als het goed is staat ie morgen op de parkeerplaats :wink:

Mark
C30-94@0.55bar
Roytuner
Lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 16 apr 2007 17:17
Locatie: Helmond

Bericht door Roytuner »

en ook niet zomaar een beetje muziek, meteen helemaal goed...
Groeten van Roy
Gebruikersavatar
André R
Mega lid
Berichten: 715
Lid geworden op: 23 mei 2006 8:52
Locatie: Alblasserdam

Bericht door André R »

Ziet er weer netje uit Mark. Dat zal zeker lekker klinken.
Zijn die tweeters gemaakt om zo te staan en te richten? Meestal worden ze vlak op het dashboard gemonteerd, zodat ze het hoog verstrooien via de voorruit. Met richten lijkt het me erg direct. Of valt dat mee?
Opel Speedster 2.2 zwart
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
RCduck7
Actief lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 19 jun 2006 19:19
Locatie: Wetteren

Bericht door RCduck7 »

Klinkt misschien vreemd voor sommigen maar voor mij geen muziek in een sportwagen.
Vooral als er harde muziek gespeeld word kan dat bewust of onbewust je rijstijl negatief beinvloeden, in het slechste geval met alle gevolgen vandien.
Het klinkt misschien raar maar als je hard wil rijden speel je best rustige muziek.
Tot ergernis van een eventuele passagier. :lol:
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

André R schreef:Ziet er weer netje uit Mark. Dat zal zeker lekker klinken.
Zijn die tweeters gemaakt om zo te staan en te richten? Meestal worden ze vlak op het dashboard gemonteerd, zodat ze het hoog verstrooien via de voorruit. Met richten lijkt het me erg direct. Of valt dat mee?
Ja, de tweeters zijn idd gemaakt om zo te monteren. Plat monteren kan natuurlijk ook, maar ik hou het liever hetzelfde als bij de stereo installatie in de woonkamer, daar staan ze ook direct op de luisterpositie gericht.
Herman schreef: Ziet er goed uit Exclamation Klinkt vast top. Zwaartepunt en plaats van de woofer is goed gekozen. Heb je eea gewogen?
Even uit m'n hoofd is de sub 4KG. Dus dat is best wel wat gewicht. Wordt wel weer een beetje gecompenseerd doordat m'n CD wisselaar uit de auto is ;)
Herman schreef: Calibratie op de achterbank viel zeker niet mee Wink ?
Hehe ;) Gelukkig vroeg hij daar niet om nadat we hadden gekozen voor calibratie van de bestuurderstoel. Maar het is wel jammer dat de software niet specifiek rekening houdt met de layout van de auto. Alhoewel ik het idee krijg dat dat meer te maken heeft met het plaatje wat ze laten zien. Het resultaat is verder prima.
RCduck7 schreef: Klinkt misschien vreemd voor sommigen maar voor mij geen muziek in een sportwagen.
Vooral als er harde muziek gespeeld word kan dat bewust of onbewust je rijstijl negatief beinvloeden, in het slechste geval met alle gevolgen vandien.
Het klinkt misschien raar maar als je hard wil rijden speel je best rustige muziek.
Tot ergernis van een eventuele passagier.
Dat hebben meer mensen inderdaad. Ik heb muziek eigenlijk nooit hard staan, maar er staat altijd wel iets aan. Ach, en zoveel slechter kan m'n rijstijl niet worden :lol:

Mark
C30-94@0.55bar
Plaats reactie