Lampje van dimlichtschakelaar stuk.

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
Matsuru
Actief lid
Berichten: 166
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:27
Locatie: Noord-holland

Lampje van dimlichtschakelaar stuk.

Bericht door Matsuru »

Lampje welke in de dimlichtschakelaar zit, die brand als de verlichting is ingeschakeld, is stuk. Dacht even bij de dealer een nieuw lampje :idea: te gaan halen.
Ja, jammer :!: Moet een hele schakelaar kopen á €26,- :shock: .
Nieuwe schakelaar besteld en is volgende week binnen. Ik zal dan kijken of ik de oude schakelaar kan open maken c.q. lampje alleen kan vervangen.
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

Ik geloof dat ik eerste de schakelaar uit elkaar zou halen, voordat ik er een bestelde voor 26 €.

Dezelfde schakelaars worden overigens ook in andere opels gebruikt, ik weet alleen uit mijn hoofd niet welke, maar er zijn er dus waarschijnlijk genoeg op een sloop te vinden.
Matsuru
Actief lid
Berichten: 166
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:27
Locatie: Noord-holland

Bericht door Matsuru »

Maarten schreef:Ik geloof dat ik eerste de schakelaar uit elkaar zou halen, voordat ik er een bestelde voor 26 €.

Dezelfde schakelaars worden overigens ook in andere opels gebruikt, ik weet alleen uit mijn hoofd niet welke, maar er zijn er dus waarschijnlijk genoeg op een sloop te vinden.
Schakelaar uit elkaar halen doe ik ook, alleen ik heb geen zin om eerst het plaatje rond de schakelaars te verwijderen, dan de schaklaars eruit te halen en dan tot de conclusie komen dat er toch een nieuwe in moet, dus dan pas een te bestellen en dus een week alles loslaten liggen of alles weer te monteren en een week later wederom alles los te halen.

Volgens mij zijn het de schakelaars uit een Corsa :shock:
Naar de sloop gaan kost me ook tijd en dus geld en dan nog niet wetende hoe lang deze al gebrand heeft en dus ook snel stuk kan gaan :(
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Persoonlijk ging ik voor die € 26,- gewoon voor een nieuwe :!:

Zoals al gezegd een gebruikte weet je ook niet hoe lang die nog mee gaat.
Matsuru
Actief lid
Berichten: 166
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:27
Locatie: Noord-holland

Bericht door Matsuru »

Nieuwe schakelaar opgehaald en erin gezet :)
Was een fluitje van een cent en binnen de minuut weer klaar :wink:
Oude schakelaar uit elkaar gehaald, maar de lampjes zitten erin gesoldeerd en staan geen gegevens op, dus geen eer aan te behalen :(

Groet Erwin
Plaats reactie