Komo-Tec uitlaat

Alles wat met uitlaten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Je hebt gelijk stevenflappy dat de Speedster wel wat meer geluid kan gebruiken. Bij mij wordt de (gehele)uitlaat vervangen door een Miltek. Hopelijk met de juiste sound, niet te hard en niet te zacht. Het blijft beetje een gok want ik heb deze uitlaat wel op een Turbo gehoord en toen kon voor mij het geluid wel wat luider. Nu is dat ook het geval op een 2.2 maar ik hoop ook niet dat die te luid wordt.

Soms hoor je iemand weg rijden, iedereen zoekt een veilig heen komen en komt er een auto voorbij met 30. Typisch geval van teveel herrie. :cry:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Hi Piet

Martin heeft er ook een Miltek onder :idea:

jans
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Als het je echt om de db's gaat, dan is het gewoon even goed naar de foto's kijken van de dempers. Als ze kleiner zijn maken ze meer herrie :) Dus even zoeken naar ene kleine demper, dan heb je goed kans dat ie redelijk wat geluid produceerd. Zo te zien is er ook meer keuze als je naar de wat kleinere dempers gaat kijken. Moeilijker is als je iets meer geluid wil, maar niet te veel...

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Martin heeft er ook een Miltek onder


Daar is het een beetje laat voor ze zijn bezig het ding er onder te schroeven. Ik ga er vanuit dat het wel goed is. Al die engelse rijden er mee en ik hoor weinig tot geen negatieve verhalen en die andere uitlaten ken ik verder ook niet.
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Allemaal bedankt voor de reacties.. Het is nogal overweldigend, dit forum, als je hier net binnenkomt.. :shock: Nog goede adressen in de buurt van almere
Plaats reactie