Ik heb vandaag eens gekeken of ik m'n rechter koplampunit eruit kon halen ( dimlicht deed t niet )
Volgens de beschrijvingen hoor ik een moer 13 tegen te komen. Ik vond alleen een soort sluitmoer nr 8 waarbij de schroedraad afbrak toen ik hem los wilde draaien. Waar zit die moer die het hele zaakje vasthoudt en wat is die nr 8 moer?
Wie kan me antwoord geven ?
vraag over vervangen lamp
- joel do desert
- Actief lid
Hi Bert,
Ik heb mijn lampunits gisteren uit elkaar om ze een turbo look te geven en kon dus gelijk even twee foto's maken.
Draadeind is M8 -waar op de foto een trekoog zit-, draadeind is vrij lang en het beste is om de moer met een pijpsleutel 13 los te draaien.
Groetjes,
Hans
Ik heb mijn lampunits gisteren uit elkaar om ze een turbo look te geven en kon dus gelijk even twee foto's maken.
Draadeind is M8 -waar op de foto een trekoog zit-, draadeind is vrij lang en het beste is om de moer met een pijpsleutel 13 los te draaien.
Groetjes,
Hans
- Bijlagen
-
- lampunit 2.JPG (25.24 KiB) 2268 keer bekeken
-
- lampunit 1.JPG (27.76 KiB) 2265 keer bekeken
ik merkte afgelopen weekend dat mijn beide koplampen in het midden (waar de lamp in een scherpe punt uitloopt, richting grille) speling hebben. Je kunt ze een paar mm naar voren trekken. De centrale moet waarmee de lampen vastzitten lijkt goed vastgedraaid te zijn. Is er nog een andere mogelijkheid om de lampen beter vast te zetten?
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
dat had ik ook. erg irritant dat je verlichting trilt als je op hobbelige wegen rijd.
ik had er eerst van dat tochtschuim tussen zitten (tussen de rand en de lampunit) dat helpt wel, maar dat spul vergaat langzaam. Ik heb toevallig gisteren alles weer schoongemaakt en nu ga ik er van dat spul tussen plakken wat ze ook tussen kozijnen en raam etc gebruiken... (ik weet de naam ff niet) dat is wel weerbestendig en zet ook nog iets uit waardoor speling verleden tijd moet zijn. bovendien zie je er niets van.
ik had er eerst van dat tochtschuim tussen zitten (tussen de rand en de lampunit) dat helpt wel, maar dat spul vergaat langzaam. Ik heb toevallig gisteren alles weer schoongemaakt en nu ga ik er van dat spul tussen plakken wat ze ook tussen kozijnen en raam etc gebruiken... (ik weet de naam ff niet) dat is wel weerbestendig en zet ook nog iets uit waardoor speling verleden tijd moet zijn. bovendien zie je er niets van.
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- joel do desert
- Actief lid
André,
Als je goed naar de foto kijkt zie je dat wat bij de 2.2 zilverkleurig is nu zwart is.
Over het openmaken van de units heb ik in het verleden in dit topic wat over geschreven.
Morgen zal ik wel een foto maken met het eindresultaat.
Groet,
Hans
Als je goed naar de foto kijkt zie je dat wat bij de 2.2 zilverkleurig is nu zwart is.
Over het openmaken van de units heb ik in het verleden in dit topic wat over geschreven.
Morgen zal ik wel een foto maken met het eindresultaat.
Groet,
Hans