Hallo Speedster liefhebbers. Ik ben nieuw hier en geinteresseerd in een Speedster(turbo). Zijn er mensen die deze auto kennen of weten waar hij verbouwd is of de historie kennen. Alle info is welkom.
http://link.marktplaats.nl/156175739
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Paul
Speedster Turbo
zwarte turbo
Als je 'm koopt en je wilt de prijs wat drukken door de hardtop aan mij te verkopen stuur je maar een pb'tje
Ik zag al eerder een vraag van iemand die wilde weten of iemand van de club de auto kende.
Helaas ben ik nog een te "jong"
lid om je te kunnen helpen met info.
Bellen en het serie/fabrieksnummer opvragen is , denk ik
, een begin 
In ieder geval succes en ik hoop dat je gaat slagen.
je krijgt er ZEKER geen spijt van
Greetz
Jan

Ik zag al eerder een vraag van iemand die wilde weten of iemand van de club de auto kende.

Helaas ben ik nog een te "jong"

Bellen en het serie/fabrieksnummer opvragen is , denk ik


In ieder geval succes en ik hoop dat je gaat slagen.
je krijgt er ZEKER geen spijt van

Greetz
Jan
The mind is like a parachute; it only functions when its open.
zwarte turbo
aaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii , gespot
In Bergen ............................
dacht eerst dat er iemand voor mijn auto wilde springen
Bleek dus een liefhebber te zijn
Wel grappig als je je auto op het net terug vindt als iets 'bijzonders'.
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008230543

dacht eerst dat er iemand voor mijn auto wilde springen


Bleek dus een liefhebber te zijn


Wel grappig als je je auto op het net terug vindt als iets 'bijzonders'.

http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008230543
The mind is like a parachute; it only functions when its open.
Deze speedy is van mij.
Ik ben al tijden niet meer op het speedsterforum geweest maar werd erop gewezen dat mijn wagen werd besproken.
Mijn speedster heb ik in oktober 2005 door de directeur van opeldealer "het motorhuis" laten importeren uit duitsland. De wagen was nieuw en had als laatste speedster turbo in de vip-showroom van het hoofdkantoor van GM in duitsland gestaan.
Alle mogelijke opties (hardtop, softtop, radio, voetsteun passagier, rood leer etc.)zijn aanwezig en ik heb door Beek autoracing in Den Haag aanpassingen laten doen die deze auto van een leuke speedster naar een serieuze speedster laten veranderen.
Op maat geschreven software, milltec sportcat, AP remschijven en klauwen (4zuigers per klauw) ferodo remblokken en rvs leidingen, Sachs semi-sinter koppeling (normaal rijden maar wel serieus stressbestendig), Ats-dtc velgen met Toyo 888 semi slicks, shortshifter (zowel ingekorte pook als slagverkorting), dump-valve, Nitrons schokdempers 2-weg instelbaar met Eibach veren en andere zaken die ik nu waarschijnlijk vergeet.
Alle vervangen onderdelen inclusief velgen en banden zijn aanwezig en horen bij de koop.
De speedsterfanaten zullen beamen dat deze materialen en aanpassingen goud waard zijn als je het uiterste uit een speedy wilt halen.
Al met al heb ik bijna 2,5 laar met veel plezier gereden en (jawel 2,2 rijders) gepoetst (want ik ben geen zeikerd maar zoiets moois verdient een goede behandeling). Aangezien ik een nieuw huis heb gekocht kan ik het geld goed gebruiken en vandaar dat ik mijn wagen te koop aanbied.
Ondanks dat ik niet veel heb bijgedragen aan het speedsterforum heb ik van tijd tot tijd wel meegelezen, geleerd en gelachen. Dit forum en ook de geschiedenis vormen een onmisbare bron van informatie voor elke speedstereigenaar en kan ik je van harte aanraden.
Als je serieus bent geinteresseerd ben je welkom in Alphen aan den rijn.
Boris.
PS. Toen mijn speedy net op autotrader stond kreeg ik direct reactie van een Roemeen (ene Pirvu)die nogal aandrong op adresgegeven en met de prijs vooraf (en dus ongezien!) al geen enkele moeite had. Bij deze de waarschuwing voor andere eigenaren: het kan een bonafide man zijn maar....Als het als stront voelt, proeft en ruikt heb je grote kans dat het stront is!!!
Ik ben al tijden niet meer op het speedsterforum geweest maar werd erop gewezen dat mijn wagen werd besproken.
Mijn speedster heb ik in oktober 2005 door de directeur van opeldealer "het motorhuis" laten importeren uit duitsland. De wagen was nieuw en had als laatste speedster turbo in de vip-showroom van het hoofdkantoor van GM in duitsland gestaan.
Alle mogelijke opties (hardtop, softtop, radio, voetsteun passagier, rood leer etc.)zijn aanwezig en ik heb door Beek autoracing in Den Haag aanpassingen laten doen die deze auto van een leuke speedster naar een serieuze speedster laten veranderen.
Op maat geschreven software, milltec sportcat, AP remschijven en klauwen (4zuigers per klauw) ferodo remblokken en rvs leidingen, Sachs semi-sinter koppeling (normaal rijden maar wel serieus stressbestendig), Ats-dtc velgen met Toyo 888 semi slicks, shortshifter (zowel ingekorte pook als slagverkorting), dump-valve, Nitrons schokdempers 2-weg instelbaar met Eibach veren en andere zaken die ik nu waarschijnlijk vergeet.
Alle vervangen onderdelen inclusief velgen en banden zijn aanwezig en horen bij de koop.
De speedsterfanaten zullen beamen dat deze materialen en aanpassingen goud waard zijn als je het uiterste uit een speedy wilt halen.
Al met al heb ik bijna 2,5 laar met veel plezier gereden en (jawel 2,2 rijders) gepoetst (want ik ben geen zeikerd maar zoiets moois verdient een goede behandeling). Aangezien ik een nieuw huis heb gekocht kan ik het geld goed gebruiken en vandaar dat ik mijn wagen te koop aanbied.
Ondanks dat ik niet veel heb bijgedragen aan het speedsterforum heb ik van tijd tot tijd wel meegelezen, geleerd en gelachen. Dit forum en ook de geschiedenis vormen een onmisbare bron van informatie voor elke speedstereigenaar en kan ik je van harte aanraden.
Als je serieus bent geinteresseerd ben je welkom in Alphen aan den rijn.
Boris.
PS. Toen mijn speedy net op autotrader stond kreeg ik direct reactie van een Roemeen (ene Pirvu)die nogal aandrong op adresgegeven en met de prijs vooraf (en dus ongezien!) al geen enkele moeite had. Bij deze de waarschuwing voor andere eigenaren: het kan een bonafide man zijn maar....Als het als stront voelt, proeft en ruikt heb je grote kans dat het stront is!!!
Hoi Maik,
dat is waar maar uiteindelijk heb ik er wel van kunnen genieten. Ik heb na mijn keuse voor de speedster turbo ipv een elise nooit een moment spijt gehad. Hij is mooier qua ontwerp, veel makkelijker op te voeren betrouwbaarder en had een langere garantietermijn dan welke Lotus dan ook. Mijn speedy lust elke "echte" lotus rauw op alle tereinen.
Ik heb me nooit geschaamd een opeltje te rijden en alle logo's lekker laten zitten. Toen ik de wagen in een nog mooiere kleur zwart heb laten spuiten heb ik aan beide zijkanten vlak voor de voordeuren nog een bliksem mee laten spuiten.
Heel veel plezier met je speedy,
Boris.
dat is waar maar uiteindelijk heb ik er wel van kunnen genieten. Ik heb na mijn keuse voor de speedster turbo ipv een elise nooit een moment spijt gehad. Hij is mooier qua ontwerp, veel makkelijker op te voeren betrouwbaarder en had een langere garantietermijn dan welke Lotus dan ook. Mijn speedy lust elke "echte" lotus rauw op alle tereinen.
Ik heb me nooit geschaamd een opeltje te rijden en alle logo's lekker laten zitten. Toen ik de wagen in een nog mooiere kleur zwart heb laten spuiten heb ik aan beide zijkanten vlak voor de voordeuren nog een bliksem mee laten spuiten.
Heel veel plezier met je speedy,
Boris.