Speedster toevallig bekend

Je auto te koop aanbieden.
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Speedster toevallig bekend

Bericht door Paskal »

Ben me aan het oriënteren voor een Speedster en kwam deze tegen. Heb contact gehad met de verkoper en klinkt allemaal veel belovend: uitsluitend bij mooi weer gebruikt, vorige aankoopadres bekend, terugroepacties mbt abs, koelslang en achtervelgen gehad etc.

Is hij toevallig bij één van jullie bekend?

En voordat er opmerkingen over komen: die voorsplitters zijn inderdaad verre van mooi :) Ook opmerkingen mbt de saaie zilveren kleur mogen wat mij betreft achterwege blijven ;)
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Dit grondverfkleurige exemplaar :P is bij mij niet bekend. Hij heeft wel extreem weinig km's na 7jaar erop staan zeg :shock:
Afbeelding
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door stef666 »

Niet bekend, maar alles wat de verkoper verteld is wel traceerbaar bij de/een dealer.

p.s. Zilver is goed 8)

Afbeelding

Afbeelding
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Maik schreef:Dit grondverfkleurige exemplaar :P is bij mij niet bekend. Hij heeft wel extreem weinig km's na 7jaar erop staan zeg :shock:
:D mbt kleur... och ja dat rood blijf je aan het poetsen om het netjes te houden en ik ben niet zo'n poetser ;)

Eens, maar niets is onmogelijk. Antwoord van de verkopende partij aangaande die km.stand klonk mijn wel plausibel in de oren (puur als 2e hobby-auto) inclusief de naam van het bedrijf waar hij hem destijds heeft gekocht (met toen 3900 op de klok) en de Opel-dealer waar hij daarna in onderhoud is geweest. Als iemand wat te verbergen heeft mbt de km.stand dan zou hij die namen waarschijnlijk niet direct vermelden.
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door Arno »

Met een illegale voor-plaat nog wel ;)

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Arno schreef:Met een illegale voor-plaat nog wel ;)

Bye, Arno.
Klopt, lekker belangrijk :) Sterker nog, ik zou hem nog illegaler maken want ik vind zo'n klein nummerbord het ook weer net niet. Ik zou over gaan tot een sticker en zo heb ik nog vele mods in gedachten na aanschaf van een Speedster :)
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Ik doelde ook niet zozeer op eventuele oplichtingspraktijken hoor Paskal, je ziet ze wel vaker, speedsters met heel weinig km's erop, inderdaad omdat sommige mensen ze soms maar 3x per jaar uit de schuur halen voor een ritje door de polder.
En dit is er waarschijnlijk dus nog zo 1 :wink:
Laat inderdaad wel even die speedster natrekken bij de dealer, voor extra zekerheid.
Afbeelding
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Maik schreef:Ik doelde ook niet zozeer op eventuele oplichtingspraktijken hoor Paskal, je ziet ze wel vaker, speedsters met heel weinig km's erop, inderdaad omdat sommige mensen ze soms maar 3x per jaar uit de schuur halen voor een ritje door de polder.
En dit is er waarschijnlijk dus nog zo 1 :wink:
Laat inderdaad wel even die speedster natrekken bij de dealer, voor extra zekerheid.
Onbegrijpelijk eigenlijk. Mijn zakenbak staat sinds de speedster zo goed als altijd op de oprit. Geen idee of hij nog start... Compleet verslaafd aan die platgeslagen speedboot op wielen. :lol:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Ik heb nog een accu te koop. :idea: Als die zo weinig rijdt zal zijn accu wel bagger zijn. http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=2669
metallic
Actief lid

Bericht door metallic »

hoi paskal
kilometers kunnen best kloppen.ik heb de mijne 6 maanden terug gekocht met 3400km van 2001 was van de directeur opel dealer zelf hij had hem tezamen met een corvette met ook heel weinig km. de speedy stond alleen maar in de showroom en in zijn garage en vele beginnen als demo.waardoor ze ook weinig km hebben.ik heb ze in duitsland gezien met 750 km. :!:
zilver is de beste kleur zowel voor onderhoud alsmede sportief en een beetje chic. mooi neutraal voor de mensen die niet persé willen opvallen.
de meeste speedy's zijn grijs dit zegt al genoeg over smaak.
rood is voor mensen met een ferrari syndroom haha :? en die overige zuurstokkleuren horen waar ze horen op snoepgoed.
:wink:
goed nalaten kijken op schade en technisch en kopen dat ding.

succes
nico (metallic)
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

piet schreef:Ik heb nog een accu te koop. :idea:
Haha, jij ziet weer direct handel terwijl ik die auto nog niet eens in real life bekeken heb. Moet ik je toch teleur stellen want vorige week is er een nieuwe accu in gegaan.

Ook ik doelde niet op oplichtingspraktijken, maar bij zo'n lage km.stand voor een 7 jaar oude auto gaat er bij mij ook wel een belletje rinkelen. Maar het is zekers niet onmogelijk dus vandaar dat ik het ook direct bij de verkopende partij heb nagevraagd. Hij pakte hem niet 3x per jaar voor een ritje door de polder maar voor een ritje over de dijk ;)

Van de Sten is toch een goed adres om hem te laten keuren of niet? Die zit op 30 km van de verkopende partij dus da's makkelijk :)
André R
Mega lid

Bericht door André R »

Leuk ding Paskal. Gewoon doen! :D
Ik ben ook van een Porsche (928) overgegaan naar de Speedster. Nog steeds geen spijt van. Zat/zit jij ook niet op het porscheforum?
Opel Speedster 2.2 zwart
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Ik woon zo'n 3 kilometer van deze Speedster af en heb hem ook nog nooit gezien dus dat van die kilometers kan wel kloppen!

Zo zie ik regelmatig wel Speedsterwimpie en een zwarte uit bergschenhoek een zilvere van ideo, maar deze!!
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

stef666 schreef:p.s. Zilver is goed 8)
Zilver is Ubergeil!!!

niet luisteren naar die azijnzeikerds hiero!!
zolang niemand een gouden Speedster heeft is zilver het hoogst haalbare!
Bijlagen
Speedster5.JPG
Speedster5.JPG (41.58 KiB) 3610 keer bekeken
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door Pipo »

piet schreef:Ik heb nog een accu te koop. :idea: Als die zo weinig rijdt zal zijn accu wel bagger zijn. [url]
Niet noodzakelijk. Gewoon kwestie van regelmatig een druppellader te gebruiken.
A thing of beauty is a joy forever!
Plaats reactie