Maik schreef:Staat er in de kleine lettertjes van je contract dan dat je niet de Ring op mag? Zo niet, dan mag dat gewoon, net zoals de helft van Ring-rijdend Nederland die met hun leasebak de Ring onveilig maken
Steven, wanneer gaan wij weer?
Al staat het er niet in:IK DOE HET NIET!!!! is dat zo moeilijk te begrijpen???heeft niks met kunnen/kannen te maken....gewoon geen zin om me wagentje te riskeren,en aangezien het geen circuit racer is,gebruiken we hem/haar daar ook niet voor!!!!
Snappie!!!!!!!??????????
Ik wel er wel eens gaan kijken!gewoon ff lachen naar de wannabee's!!!
Maik schreef:Staat er in de kleine lettertjes van je contract dan dat je niet de Ring op mag? Zo niet, dan mag dat gewoon, net zoals de helft van Ring-rijdend Nederland die met hun leasebak de Ring onveilig maken
Steven, wanneer gaan wij weer?
En waar was jij gisteren am Ring ? Hou me van harte aanbevolen voor een pass.lap in een enigzins gemodificeerde Speedster am Ring. Ga al redelijk rond in mijn nwe aanschaf maar het is nu nog allemaal standaard en dat heeft zijn beperkingen....
Maik schreef:Ga jij dat pak melk van je nou maar eens uitlaten op de Ring, DAN PAS mag jij meepraten broekie!
Ja hoor Maik........een lease bak op de ring....gewoon nog een paar jaartjes wachten tot ik mijn eigen racerke heb
Dan nog, ga ik niet naar de ring...
Maaruh is goed ik praat niet meer mee.....
Dat is nou het laatste wat ik zou doen. Met een racegebakje op de ring. Die is in 9 van de 10 gevallen onderverzekerd of zelfs niet verzekerd. Schrijf je die af daar kun je tijdelijk aan het financiële infuus. Voor de Speedster heb ik schriftelijk gecontroleerd of ik verzekerd ben op de Ring. Dat bleek zo het geval. Best leuk met een noclaim bescherming.
Wie een beetje rekening houdt met de kosten die je eventueel kunt hebben bij schade aan de speedster zou toch wel gek zijn deze niet allrisk te verzekeren imho. In dat geval boeit die vangrail, etc. ook niet. Jammer dat ik m'n ego niet mee kan verzekeren. Die zou een fikse deuk oplopen.