Nou, 'uit moeten' is veel gezegd. Mijn echtgenote zei dit weekeinde nog: "Voor mij moét je hem niet weg doen, hoor. Als je hem wilt houden om af en toe eens een toertje te doen, doe je maar". Liefde is toch mooi hé Ze was blijkbaar al vergeten dat ze een week terug nog kribbig opmerkte: "Zou je 'dat ding' niet wegdoen? Voor wat jij er maar met rijdt!" Dat was dan voornamelijk omdat ze zich er aan ergerde dat ik er weer eens aan zat te poetsen i.p.v. te klussen
Maar ik weet al dat het dezelfde toer zal opgaan als met mijn laatste moto. Die had het jaar voor ik hem verkocht welgeteld 670km gebold
Geen idee wat je normaal rijdt maar waarom dat ding niet gewoon als dagelijkse auto gebruiken? Bij mij staat de auto gewoon buiten. En iedere keer als ik weer de deur uitloop en moet kiezen pak ik de speedster.
allen schreef:Geen idee wat je normaal rijdt maar waarom dat ding niet gewoon als dagelijkse auto gebruiken? Bij mij staat de auto gewoon buiten. En iedere keer als ik weer de deur uitloop en moet kiezen pak ik de speedster.
Zo..... vloeken in de kerk.... nou komt Pipo weer een maand niet op het forum. Etiquette....zo belangrijk! Foei!!
Pipo schreef: "Zou je 'dat ding' niet wegdoen? Voor wat jij er maar met rijdt!" Dat was dan voornamelijk omdat ze zich er aan ergerde dat ik er weer eens aan zat te poetsen i.p.v. te klussen
Wie.....? Jij Pipo.......???!!! Jij een Poetser?????
Hoe komt ze daar nou bij........
allen schreef:Geen idee wat je normaal rijdt maar waarom dat ding niet gewoon als dagelijkse auto gebruiken?
Ik heb een Toyota Avensis Break (diesel) van de firma. Dus ga ik mijn Speedster niet voor mijn werkverkeer gaan inzetten, hé
Mijn karretje staat in een verwarmde garage aan mijn huis, dus kan ik hem op ieder moment even gaan bewonderen als ik wil (moet dan wel de hoes verwijderen ) Ik heb mijn vrouw als eens het voorstel gedaan om hem in de winter in onze living te zetten, maar die zag dat niet echt zitten (om het nog zacht uit te drukken )
stevenflappy schreef:
Wie.....? Jij Pipo.......???!!! Jij een Poetser?????
Hoe komt ze daar nou bij........
Zou ik ook niet weten. Zal vrouwen ook nooit begrijpen
Na een ritje in mei, volgde natuurlijk .... jawel Heb ineens er van gebruik gemaakt om een paar ongewone fotootjes te maken. Kwestie van jullie wat jaloers te maken
Arno schreef:Je achter fusee's zijn aan het roesten
Gauw er af halen en laten verzinken of verchromen
Bye, Arno.
Doe er me niet aan denken Die dingen zijn in onbeschermd gietstaal gemaakt, en je kan er vrijwel niet aan. Ik spuit ze regelmatig in met WD40, maar het helpt maar weinig. Ze waren al roest als een Speedster in de showroom kwam Enige oplossing is de ophanging demonteren, en ze daarna te behandelen met Hammerite-verf of gelijkaardigs.
Hendrik-Jan schreef:Ja Pipo, mooie foto's maar toen was de auto nieuw!
Nee hoor, twee weken geleden genomen. Maar je bent altijd welkom om het te komen inspecteren