Ik ben sinds vandaag een beetje aan neuzen naar nieuwe speakers voor in mijn 2.2. De 2.2 heeft alleen speakers achter de stoelen, dus het blijft behelpen om een beetje fatsoenlijk geluid te krijgen, daar ben ik mij wel van bewust. Maar heeft iemand hier nog tips over welke speakers "het goed doen" in de speedster? Ik zit ook een beetje te kijken naar een compo setje (aparte mid/bas en tweeter), zodat ik de tweeter eventueel wat meer naar voren kan plaatsen (deur of dash). Maar dan moet ik wel een goed setje hebben die aardig veel middentoonfrequenties naar de tweeters stuurt, anders heb je een erg verstoort geluidsbeeld lijkt mij...
Wie kan trouwens ook laten zien hoe de speakers vóór bij een turbo zijn gemonteerd? Ik heb gelezen dat deze in de deuren moeten zitten? Ik ben niet van plan mid/bas speakers in dat kartonnetje wat een deurpaneel voor moet stellen te monteren, dat lijkt mij niet lekker gaan met lage frequenties (--> trillen)... of heeft iemand daar een handige oplossing voor?
Ik ga nog even surfen voor wat mooie setjes en prijzen

BVD!
Maikel