Toch ook maar even aanmelden

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Iig veel mooier. 8)
Gefeliciteerd met de nieuwe job dan!
tommy_hf
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 jul 2008 5:52

Bericht door tommy_hf »

Ja zo'n V70 is mooier dan een E39 :P
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

Niks mis met een beemer (laat staan 2...)

Ooit ook eens met de E46 328 coupe van een goede vriend gereden. Dat ding rijdt echt subliem, heerlijke auto.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Rallye schreef:Niks mis met een beemer (laat staan 2...)

Ooit ook eens met de E46 328 coupe van een goede vriend gereden. Dat ding rijdt echt subliem, heerlijke auto.
De V70 ook hoor. Je stapt er moe in en komt er uitgerust uit. Het tegenovergestelde van de Elise/Speedster. Goed he?
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Bitterkoekje
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 jul 2008 13:27
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Bitterkoekje »

Welkom Tommy,

Lekker setje BMW's hoor. Vooral de Coupe is erg mooi. Je hebt kennelijk smaak, snap er dus ook niets van waarom je nog geen Speedster hebt :lol:

En eh...Tommy polo met het kraagje omlaag he? , kraag omhoog is zoooo 2007.

Groetjes,

Natasha
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Rallye schreef:Niks mis met een beemer (laat staan 2...)

Ooit ook eens met de E46 328 coupe van een goede vriend gereden. Dat ding rijdt echt subliem, heerlijke auto.
Dan heeft je vriend de sportstoelen in de auto. Ik heb vier jaar in zo'n ding moeten werken. Gemiddeld zo'n 50k per jaar in afgelegd met normale stoelen. Heb nog nachtmerries als ik er aan denk. De onderrug ging gewoon helemaal stuk. Tommy had er later sportstoelen in laten zetten. Dan scheelt het al wat. Sportstoelen in de 5 zijn op zich heerlijk, alleen is het voor de lange ritten soms niet echt comfortabel. Ze zijn wat vlakker dan die van de 3. Volvo- en Saabstoelen daarentegen. Alsof je je fauteuil van huis in de auto geschroefd hebt. Prinsheerlijk!
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

allen schreef:
Dan heeft je vriend de sportstoelen in de auto.
Ik zou niet weten of het om de sportstoelen ging. Weet wel dat ze volledig elektrisch verstelbaar waren, waardoor je eigenlijk elke zitpositie kon instellen. Nu heb ik natuurlijk maar een paar honderd km met dat ding gereden (en hij rijdt er ongeveer ook maar 5k km per jaar mee), dus heb ik geen ervaringen met versleten ruggen/hernia/etc door langduringe ritten....

Zou het overigens wel slecht vinden van een merk als BMW. Je mag voor zo'n prijzige auto naar mijn idee zeker meer verwachten dan een paar slechte stoelen.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Tuurlijk hebben ze goede stoelen!













Als optie. :lol:
Als je 'alles' kunt verstellen heb je in nog duurdere stoelen gezeten. 8)
tommy_hf
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 jul 2008 5:52

Bericht door tommy_hf »

sportstoelen zijn een musthave op zo'n auto. Ik kwam opeens tegen een kompleet interieur van een dealer aan die een paar weken oud was, dat ging dus meteen die auto in.

Enne Allen... .zoveel werd er toen niet gereden hoor, 140000 km in 4,5 jaar tijd. Da's wat minder dan 50k jij ouwe grijze overdrijvert. Als je nou destijds naar mij geluisterd had over rechtop zitten met polsjes op het stuur ipv onderuithang sjon houding, had het je rug gespaard :P Nu je oud en grijs bent heb je er natuurlijk nog eerder last van :D Als je te veel last van je gestuiter krijgt kan ik nog wel wat pijnstillers en bot versterkers voorschrijven :D
Plaats reactie