De routebeschrijving is bijna klaar.
Het moet wel duidelijk zijn want ik zou niet willen dat jullie verdwalen...
We rijden in ieder geval vanaf Slot Zeist naar de Opel Dealer in Doorn die ons psonsort v.w.b. een drankje en hapje bij Slot zeist. Bedankt daarvoor, trouwens!
Hier maken we een aantal foto's en ik zal vantevoren een persberichtje naar Autoweek en De Telegraaf sturen.
Vervolgens rijden we via Rhenen het Land van Maas en Waal in; een schitterende rit die inmiddels al twee keer door Martin gecheckt is op hoge snelheid. In ieder geval gegarandeerd drempelvrij.
Na een stop rijden we naar Raamsdonkveer waar de Louwman Collectie te vinden is langs de snelweg bij de grote Toyota koepel. Volgende week maandag heb ik nogmaals contact met hun directeur over de speciale parkeerplaatsen naast het Dudok Esso pompstation dat zij naast de ingang hebben geplaatst.
We sluiten de dag hier af met een bezoek aan de grootste particuliere autocollectie van de wereld, oftewel het Nederlands Automobiel Museum (
www.louwmancollection.nl).
In het museum is een groot terras waar we kunnen eten en drinken tot we omvallen zodat onze echtgenotes de auto's alvast kunnen starten......
Zoals gezegd, deze week de complete routebeschrijving op het forum in pdf-formaat.