Radiatorslang lek

Weetjes en tips voor onze auto.
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Gerard »

Uitvoeren gaat wel je moet alleen de onderdelen zelf bestellen.
Dat Opel op het gebied van onderdeelprijzen ons een poot probeert uit te draaien was toch al duidelijk.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Gerard schreef:Uitvoeren gaat wel je moet alleen de onderdelen zelf bestellen.
Dat Opel op het gebied van onderdeelprijzen ons een poot probeert uit te draaien was toch al duidelijk.
Staat dat niet een beetje stom?

Graag een kleine beurt en hier heb je een fles olie en het olie-filter, hoef je die niet zelf te bestellen. Ik heb ook alvast een rubber voor deuren/ramen/dak erbij gedaan, dus die kan je ook vervangen.

Daar schaam ik me denk voor.... Net als banden ergens anders bestellen en bij je eigen dealer vragen of die ze even wil wisselen. Misschien is dat een beetje "dorps" omdat je iedereen persoonlijk kent...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Denk ik niet, denk dat dat juist veel belangrijker zou moeten zijn in Nederland. Vind dat je iemand ook de handel moet gunnen, ook al is ie iets duurder dan iemand anders. Wij brengen onze Aygo ook bij Lotus Amsterdam, tuurlijk is het goedkoper bij Toyota in Almere, dichterbij ook nog.

Maar Toyota Almere komt mijn auto niet om half twaalf na mijn werk in de horeca brengen, komt ook niet gelijk met een aanhanger als je pech hebt en heeft ook geen tips voor de auto.......... Ook kan je die niet altijd bellen, enz, enz!

Soms moet je gewoon niet t goedkoopste uit willen zijn en iets meer betalen voor kwaliteit. Ik heb nog een hele tijd garantie op mijn auto gehad maar mijn Speedster komt gewoon niet meer bij Opel, als t dan moet dan blijf ik erbij........

Door dit gedrag zijn er gewoon veel kleine goede bedrijven kapot gegaan en daar krijg je dan grote, onpersoonlijke bedrijven voor terug. Blijft nog altijd de grootste reden dat ik Lotus Amsterdam en GP-Elite zoveel mogelijk steun.
Gerard

Bericht door Gerard »

Dennizz schreef:
Gerard schreef:Uitvoeren gaat wel je moet alleen de onderdelen zelf bestellen.
Staat dat niet een beetje stom?

Graag een kleine beurt en hier heb je een fles olie en het olie-filter, hoef je die niet zelf te bestellen. Ik heb ook alvast een rubber voor deuren/ramen/dak erbij gedaan, dus die kan je ook vervangen.

Daar schaam ik me denk voor.... Net als banden ergens anders bestellen en bij je eigen dealer vragen of die ze even wil wisselen. Misschien is dat een beetje "dorps" omdat je iedereen persoonlijk kent...
Voor een paar liter olie en een filter ofzo doe ik dat ook niet. Bij andere onderdelen doe ik het zeker wel.
Is het Opel niet die zich zou moeten schamen voor de prijzen die ze durven vragen?
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Plaats reactie