Nu nog een paar Powerflex inserts voor de motorsteunen.....de moeite waard.
Overigens: nadat deze gemonteerd waren was er een trillend geluid: hitteschild! Bleek niet zo te zijn: achterste uitlaatdemper verkeerd gemonteerd (in opdracht van de vorige eigenaar) en door Lotus Amsterdam gecorrigeerd. Les: ga naar de vakman en laat de rest links liggen. Bedankt Jelmer en Lotus Amsterdam!
Heb ik al...
Ik zet er momenteel wat haast achter om de auto compleet naar wens te maken omdat ik volgend jaar hoop me alleen bezig te hoeven houden met het verbeteren van mezelf.
Het vermogen is nog even een vraagje. Op een recht stuk denk ik soms dat het leuk zou zijn, maar 90% van de tijd mis ik het niet...
Voor straatgebruik zou ik de dempers vooreerst instellen op voor: 15 kliks vanaf hard (- min is hard) en achter: 13 kliks vanaf hard. Op 375/450 veren die je volgens mij ook hebt (standaard). En dan naar smaak aanpassen.
En wat betreft vermogen: ik zou best wel wat meer pk's bij lage toerentallen willen hebben: koppel dus.
ohjeetje.. schreef:Nu nog een paar Powerflex inserts voor de motorsteunen.....de moeite waard.
Overigens: nadat deze gemonteerd waren was er een trillend geluid: hitteschild! Bleek niet zo te zijn: achterste uitlaatdemper verkeerd gemonteerd (in opdracht van de vorige eigenaar) en door Lotus Amsterdam gecorrigeerd. Les: ga naar de vakman en laat de rest links liggen. Bedankt Jelmer en Lotus Amsterdam!
Groeten,
Nico
Heb ik toen laten doen bij Van de Velde in Benthuizen/Zoetermeer. Sommigen zien dit als een geweldige zaak en het werd mij geadviseerd om daar naar toe te gaan. Ik rijd er sinds mijn bezoek met een hele grote boog omheen!
Mensen die al langer op dit forum zitten weten waarom.