totaal onverwacht is mijn Speedster vandaag verkocht!
aan een super relaxte....dame! (nee, niet die ; )
ze heet Eva en zal zich binnenkort wel nader voorstellen. be ware....deze dame laat regelmatig 1 van haar motoren uit op Zandvoort en Assen.... in competitieverband, en weet dus echt wel wat gas geven is!
ze heet Eva en zal zich binnenkort wel nader voorstellen. be ware....deze dame laat regelmatig 1 van haar motoren uit op Zandvoort en Assen.... in competitieverband, en weet dus echt wel wat gas geven is!
Eva, veel plezier!!
GEFELICITEERD!!!
Had je echt wel verdiend nadat je geduld zo op de proef gesteld was!
En Eva, heel veel plezierige kilometers toegewenst met deze mooie Speedster!!
Kan je eindelijk die Elise S2 kopen. Een auto gebruik je toch vaker als een boot. En een Elise is ook van polyester dus toch een beetje boot.
Er staat een mooie groene bij Van Sten. BPM erbij en dan heb je voor 25.000,- een goede S2. Gele strepen er over heen en wielen zwart maken.
Als ik naar die gele Exige van Wouter kijk, die staat ondertussen al langer als een jaar te koop....
Gaat de moed je in de schoenen zinken lijkt mij.....
Als ik naar die gele Exige van Wouter kijk, die staat ondertussen al langer als een jaar te koop....
Gaat de moed je in de schoenen zinken lijkt mij.....
Ja, en in de tussentijd heeft Vd Kooi er 2 heel snel achter elkaar verkocht. En nee, dat ligt niet aan de kleur.