De speedster start niet
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
Co, ik houd wel van lekker eten, dus zo gek is dat helemaal niet...
@Steve: mijn accu doet exact hetzelfde. Zo te zien is deze niet origineel. De tester gaf verder aan dat m'n accu nog 100% was. Om een voorbeeld te geven, de accu van joy (df) zat na een 15 minuten stilstand op 70%. Hij had ook moeite met starten.
Het is nu niet zo dat ik niet weg kom, want hij start nog altijd. Alleen duurt het soms bijna 5 seconden voor hij loopt en de ruitenwissers zijn nog altijd wat weigerachtig. Je hoort het relais wel, alleen zit er geen beweging in dan totdat je hem even op z'n snelst zet. Gek genoeg werken ze soms weer erg goed, dus ik vrees dat ik er eens goed voor moet zitten.

@Steve: mijn accu doet exact hetzelfde. Zo te zien is deze niet origineel. De tester gaf verder aan dat m'n accu nog 100% was. Om een voorbeeld te geven, de accu van joy (df) zat na een 15 minuten stilstand op 70%. Hij had ook moeite met starten.
Het is nu niet zo dat ik niet weg kom, want hij start nog altijd. Alleen duurt het soms bijna 5 seconden voor hij loopt en de ruitenwissers zijn nog altijd wat weigerachtig. Je hoort het relais wel, alleen zit er geen beweging in dan totdat je hem even op z'n snelst zet. Gek genoeg werken ze soms weer erg goed, dus ik vrees dat ik er eens goed voor moet zitten.
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
- Locatie: Twente
Alsjeblieft zeg, ik hoop toch echt dat mijn zelfbeklede interieur er over 10 jaar beter uitziet dan het interieur van de Ferrari F355 GTS waar ik laatst even in gezeten heballen schreef:Wat een geruststelling dat ik niet de enige ben waarvan z'n wagen Italiaanse trekjes vertoont.

@ Piet,
Wordt het een gelaccu of een "gewone"?
SteV6
S4 Avant
- Piet
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3471
- Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
- Locatie: Center of the universe
Een gewone accu.
Accu gehaald vanochtend, krijg dat klote ding er alleen niet uit. Ik kom niet langs de bedrading.
Ik denk dat die jongens van HITec wat kleine draadjes hebben gemonteerd aan de accupolen waardoor ik de bedrading niet goed aan de kant kan doen.
Ik wou dat ik er niet aan begonnen was.
Accu gehaald vanochtend, krijg dat klote ding er alleen niet uit. Ik kom niet langs de bedrading.
Ik denk dat die jongens van HITec wat kleine draadjes hebben gemonteerd aan de accupolen waardoor ik de bedrading niet goed aan de kant kan doen.

Ik wou dat ik er niet aan begonnen was.
Even doorzetten Piet. Het kan zijn dat de nieuw aangebrachte bedrading in de weg zit, maar ook de originele bedrading is een pain in the ass. Het is alleen te doen, maar het is makkelijker als 1 persoon de kabels weghoudt, terwijl de ander hem eruit tilt. Volgens mij gaat dat ook niet helemaal rechtstandig en moet je een beetje puzzelen. Het is een combinatie van Djenga, de spiraal (die van Ron’s Honeymoon quiz) en van de sterkste man (onderdeel accu liften).
De nieuwe accupolen even van een laagje vaseline voorzien voordat je de accupolen bevestigd.

De nieuwe accupolen even van een laagje vaseline voorzien voordat je de accupolen bevestigd.
- stefan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
- Locatie: grobbendonk
@ allen
het zijn juist die engelse kiekens die zulke rariteiten al jaren in elkaar flansen
ik heb in men vorig leven verschillende triumph modellen gehad
is net dezelfde zever .lees (poepsimpele mekaniek maar o zo idioot
in elkeer gefoefeld) nog maar te zwijgen over hun carburators vroeger
grt stefan & monia
het zijn juist die engelse kiekens die zulke rariteiten al jaren in elkaar flansen
ik heb in men vorig leven verschillende triumph modellen gehad
is net dezelfde zever .lees (poepsimpele mekaniek maar o zo idioot
in elkeer gefoefeld) nog maar te zwijgen over hun carburators vroeger

grt stefan & monia