Als je niet tegen een boom knalt omdat je achter je stuur in slaap valtallen schreef:Wilbert, dat zijn wel een van de leukste dingen hoor. Jezelf helemaal afmatten. In bijvoorbeeld 45 uurtjes gewoon meer dan 2.000 km rijden en een zus helpen inpakken en verhuizen. Je leeft maar 1 keer.
meeting in Tirol
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
A thing of beauty is a joy forever!
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Er is ook nog seks,zelfde gevoel en je hoeft de deur er niet voor uitallen schreef:Wilbert, dat zijn wel een van de leukste dingen hoor. Jezelf helemaal afmatten. In bijvoorbeeld 45 uurtjes gewoon meer dan 2.000 km rijden en een zus helpen inpakken en verhuizen. Je leeft maar 1 keer. Dan moet je lol hebben.![]()
Hier een mooi voorbeeldverslagje
Het liefste stap ik gelijk weer in de auto nu voor zo'n rit.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
@%+#*^^&!!!allen schreef:...met jullie allemaal thuis bij de familie.
Laatst gewijzigd door Rikster op 24 dec 2008 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dominique
Ik heb dat een paar keer gedaan, en ja: het is idd anders als met de gemiddelde MPV.vauxhall schreef:heeft er al eens iemand 1000km in één keer afgelegd in een speedster of lotus???
geradbraakt ben je![]()
rij ieder jaar naar Italie zonder problemen, wil volgende zomer met speedster gaan....
weet dat dat héél zwaar gaat zijn
Meestal was het zuid Frankrijk, elke 300km stoppen om te tanken, en elke halve tank stoppen voor een bakkie of een broodje. Zo strek je elke 150km de benen ff. Dat werkt voor mij prima.

- vauxhall
elke 250km tanken want ik duw niet graag
(is een turbo)
ben er eens mee naar Normandie en Bretagne geweest
dat vond ik al een héél verschil dan met een gewone wagen
het plezier met de speedster ter plaatse maakt dat ruim goed
sprint gedaan tegen een bentley continental (559pk dacht ik)
toch nog gewonnen!
(is een turbo)
ben er eens mee naar Normandie en Bretagne geweest
dat vond ik al een héél verschil dan met een gewone wagen
het plezier met de speedster ter plaatse maakt dat ruim goed
sprint gedaan tegen een bentley continental (559pk dacht ik)
toch nog gewonnen!
- linne150
Domi,we hebben in schotland wel meer uren op een dag achter het stuur gezetenDominique schreef:Ik heb dat een paar keer gedaan, en ja: het is idd anders als met de gemiddelde MPV.vauxhall schreef:heeft er al eens iemand 1000km in één keer afgelegd in een speedster of lotus???
geradbraakt ben je![]()
rij ieder jaar naar Italie zonder problemen, wil volgende zomer met speedster gaan....
Meestal was het zuid Frankrijk, elke 300km stoppen om te tanken, en elke halve tank stoppen voor een bakkie of een broodje. Zo strek je elke 150km de benen ff. Dat werkt voor mij prima.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Dominique
Ik denk ook niet dat we daar 300km met een tank hebben gedaan...linne150 schreef:Domi,we hebben in schotland wel meer uren op een dag achter het stuur gezetenDominique schreef:Ik heb dat een paar keer gedaan, en ja: het is idd anders als met de gemiddelde MPV.vauxhall schreef:heeft er al eens iemand 1000km in één keer afgelegd in een speedster of lotus???
geradbraakt ben je![]()