Track days 2009. Wie gaat waar naartoe....
Keep me posted. Kans is groot dat ik ook zoiets ga doen.allen schreef:Ik had al aan Paul gevraagd en hij was er nog niet uit begreep ik. Had dat aangekaart omdat ik geen zin heb in de nacht te rijden. Wil dus de dag ervoor in hetzelfde hotel bijboeken zodat ik onnodig rommel daar kan achterlaten. Wordt dus vervolgd.
Is inderdaad geen optie voor Speedster-treffen. Dan komt hij toch behoorlijk wat tekort.Herman schreef:Zou kunnen, maar niet voor een Speedster-treffen. Een keer geprobeerd op Brands Hatch met de Smartie, was niet echt een succesStéphane schreef:Ach ja, met een Brabus roadster is het ook prima toeren. Gaat alleen iets minder hard![]()
Hoe maak jij 's-ochtends de keuze welke auto uitgelaten gaat worden?
Keuze is voor mij eenvoudig. Brabus heeft carkit, audio, stoelverwarming en andere comfort zaken aan boord en het primaire doel is ook de dagelijkse kilometers voor deze auto. En daar wordt hij dan ook voor gebruikt

- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Even een schop(je):allen schreef:Ik rijd ook met een motorisch standaard Speedster en straatbanden. Rondetijden zijn voor mij ondergeschikt aan rijplezier. En het idee dat ik op deze twee circuits vast niet geflitst wordt is alvast 75% van m'n rijplezier. We zien je daar Denizz!!!!
Van het jaar ben ik er niet bij wegens persoonlijke kredietcrisses.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dennizz schreef:Even een schop(je):allen schreef:Ik rijd ook met een motorisch standaard Speedster en straatbanden. Rondetijden zijn voor mij ondergeschikt aan rijplezier. En het idee dat ik op deze twee circuits vast niet geflitst wordt is alvast 75% van m'n rijplezier. We zien je daar Denizz!!!!
Van het jaar ben ik er niet bij wegens persoonlijke kredietcrisses.
Kijk das pas echt K*dt

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.