Voorpret topic Croix-en-Ternois/Abbeville 27/28 maart
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik ga na het Franse weekeinde nog een paar dagen naar Normandie.Nog liefhebbers? S`avonds oestertje eten overdag de franse kust bewonderen.Voor mij is het afwachten wat voor een weer het dan is
Is het mooi dan blijf ik een weekje 

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Piet
- Giga lid Carbon
Stephane, Ik begreep van Peter (vorige week donderdag) dat die Paul het ook nog niet wist welk hotel.
Je kunt toch wel kijken op Abberville
Ik ga trouwens toch niet de hele dag rondjes rijden. Meestal vind je mij terug bij de Koffie. Mocht er niemand uitvallen dan kun je wellicht s´middag een paar uurtjes de baan op in de plaats van mij. Weet alleen niet of ze dat bij LOT goed vinden.
Is Allen op vakantie of zo
Het is zo lekker rustig 
Je kunt toch wel kijken op Abberville

Ik ga trouwens toch niet de hele dag rondjes rijden. Meestal vind je mij terug bij de Koffie. Mocht er niemand uitvallen dan kun je wellicht s´middag een paar uurtjes de baan op in de plaats van mij. Weet alleen niet of ze dat bij LOT goed vinden.
Is Allen op vakantie of zo

Vandaag mail gestuurd en het antwoord al terug:Stéphane schreef:Ik heb contact met Paul van LoT, dus ik hoor het gewoon van hem. Ik stuur hem over een week of 2 nog wel een mailtje om te peilen hoe groot de kans is.
Still no movement on Abbeville unfortunately, probably worth checking 2 weeks before..
Those who are on the package are at a motel which is full unfortunately.
For Croix Nigel has booked a hotel on this thread - http://www.lotus-on-track.com/forums/vi ... p?tid=7470 and I think most will go to the Ibis in Abbeville on the Friday night.