Eindelijk...overgestapt!

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
René
Lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 27 mar 2005 18:47
Locatie: Brielle

Eindelijk...overgestapt!

Bericht door René »

Eindelijk...na veel zoeken en kijken op het internet (o.a. natuurlijk via deze site) maar de knoop doorgehakt en gisteren mijn huidige Z3 2.8 ingeruild op een mooie zilveren Speedster uit 2001.

Dit is 'm:


Afbeelding


Bij de proefrit overigens nog een sissend geluid uit de voorkant van de auto opgemerkt. Dit bleek bij nadere inspectie een doorgesleten vacuumleiding te zijn welke vanaf de remdruk bekrachtiger onder het ruitenwis mechanisme doorliep. E.e.a. wordt met nog een aantal kleine zaken deze week verholpen waarna ik 'm (haar?) aanstaande zaterdag kan gaan ophalen.

De Speedster is verder behoorlijk standaard en er zullen met uitzondering van een aantal geluidsmaatregelen weinig veranderingen aan gedaan worden. De mods welke nu op de lijst staan zijn: luchtfilter en uitlaattraject.

Verder heb ik tot op heden met veel plezier en intresse dit forum gevolgd en zal dit voorlopig verder blijven doen,

Groeten Rene.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: Eindelijk...overgestapt!

Bericht door jans »

René schreef:Eindelijk...na veel zoeken en kijken op het internet (o.a. natuurlijk via deze site) maar de knoop doorgehakt en gisteren mijn huidige Z3 2.8 ingeruild op een mooie zilveren Speedster uit 2001.

Dit is 'm:


Afbeelding


Bij de proefrit overigens nog een sissend geluid uit de voorkant van de auto opgemerkt. Dit bleek bij nadere inspectie een doorgesleten vacuumleiding te zijn welke vanaf de remdruk bekrachtiger onder het ruitenwis mechanisme doorliep. E.e.a. wordt met nog een aantal kleine zaken deze week verholpen waarna ik 'm (haar?) aanstaande zaterdag kan gaan ophalen.

De Speedster is verder behoorlijk standaard en er zullen met uitzondering van een aantal geluidsmaatregelen weinig veranderingen aan gedaan worden. De mods welke nu op de lijst staan zijn: luchtfilter en uitlaattraject.

Verder heb ik tot op heden met veel plezier en intresse dit forum gevolgd en zal dit voorlopig verder blijven doen,

Groeten Rene.

Hallo Rene

Met dergelijke nummerplaat wou ik die auto niet hebben.

jans
Gebruikersavatar
René
Lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 27 mar 2005 18:47
Locatie: Brielle

Bericht door René »

Hai Jans,

gelukkig vond ik in de achterbak een heel net klein nummerplaatje..... Met het monteren maar even wachten tot ik volgende week zaterdag thuis aangekomen ben!

Gr.RT
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Welkom. Tegenwoordig moeten de kentekenplaten gepopnagel worden. Dit ivm het jatten en het verliesen van de platen. Alleen bij dure auto's. Dit moet gebeuren bij de apk.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

René schreef:Hai Jans,

gelukkig vond ik in de achterbak een heel net klein nummerplaatje..... Met het monteren maar even wachten tot ik volgende week zaterdag thuis aangekomen ben!

Gr.RT
Hoop dat je veel plezier met je speedster hebt :wink:
Maar dat zal wel lukken,als ik de speerster zo zie.

jans
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Gefeliciteerd 8) ! Welk productienummer is het?
Gebruikersavatar
René
Lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 27 mar 2005 18:47
Locatie: Brielle

Bericht door René »

Hoi Hendrik Jan, het is de 0689 zie onderstaande foto:


Afbeelding

Een van de eerdere Speedsters, geregistreerd in mei 2001. Conform de boekjes verkocht in Heerlen (LB).
Verdere historie is eveneens bekend en alle boekjes zijn aanwezig.

De auto is voor het laatst in december 2004 verkocht aan een mevrouw die er tot haar oren op verliefd werd, doch tot de conclusie kwam dat haar oma die zij regelmatig in de auto meenam, wel in de Speedster kon plaatsnemen, maar er niet meer uit kon komen......

Tsja.....ook ik zal nog enige gymnastieklessen nodig hebben!

Gr.RT
Gebruikersavatar
speedyfan
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 16 mei 2005 11:28
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door speedyfan »

ik heb de mijne ook gekocht in Heerlen (nr. 0723) zelfde Opel dealer?
:o
Gebruikersavatar
René
Lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 27 mar 2005 18:47
Locatie: Brielle

Bericht door René »

Ik heb mijn Speedy gekocht in Landgraaf (ligt naast Heerlen) bij Auto AZ. Conform de bijgeleverde boekjes was de auto geleverd door de Opel dealer in Heerlen.
Weet helaas de naam nu niet uit het hoofd, de boekjes liggen in de auto en die staat een paar dorpjes verder....... :wink: Als je het precies wilt weten zal ik 't dit weekend even controleren.

Erg gaaf trouwens die vleugeldeuren!

Gr.Rene.
..........Barchetta, Z3, Speedster...........
......................Moving up!!..................
Matsuru
Actief lid
Berichten: 166
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:27
Locatie: Noord-holland

Bericht door Matsuru »

Grappig........ ik heb #690....... ook zilvergrijs..........alleen **-HD-KL

Groet Erwin
Plaats reactie