speedster testen: proefrit of huren ?
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Ik heb het net nog even voor je opgemeten Piet, maar het verschil is zelfs nog groter
Diameter originele stuur: 320mm
Diameter sparco P300: 298mm
Dus mijn stuur is 22mm kleiner (scheelt dus 11mm op de radius, duh
).
Deze heb ik dus:
http://www.pro-racing.nl/shop/index.php ... cts_id=540
Welk stuur heb jij dan Piet?

Diameter originele stuur: 320mm
Diameter sparco P300: 298mm
Dus mijn stuur is 22mm kleiner (scheelt dus 11mm op de radius, duh

Deze heb ik dus:
http://www.pro-racing.nl/shop/index.php ... cts_id=540
Welk stuur heb jij dan Piet?

- Piet
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3471
- Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
- Locatie: Center of the universe
Mmmm,
Ik heb deze http://www.elise-shop.com/sparco-383-su ... p-373.html
Hopelijk stuurt dat dan wel iets lichter. Moet de mijne nog (laten) monteren.
Ik zie het al. Je hebt een Pro en ik een Poets.
Ik heb deze http://www.elise-shop.com/sparco-383-su ... p-373.html
Hopelijk stuurt dat dan wel iets lichter. Moet de mijne nog (laten) monteren.
Ik zie het al. Je hebt een Pro en ik een Poets.

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Ja, 3% is 3% he, Dus ipv bijvoorbeeld 100gram moet je dan 97gram kracht zetten, inderdaad iets met hefboom enzopiet schreef:Elk voordeel heeft een nadeel of zoiets.
Maar die 3% is toch wel iets meer? Hefboom werking enzo of gaat dat hier niet op?

Maar het komt uit de lengte of de breedte, dus jij moet voor straf (voor dat lichte sturen) weer meer cm's beweging maken met je armen (iets met Pi enzo

