
Heeft er toevallig iemand nog tips hoe ik het grijze plastic in het interieur weer fatsoenlijk krijg??
Allen, hoe zeker weet jij of het niet de ontluchting is bovenop de bak, vlak naast het schakel mechanisme? Je hebt je olie laten verversen, dus hij zal max. vol zitten, en met de G-krachten die je in lange bochten op het circuit hebt, komt de olie langs de ontluchting naar buiten! (dan plastic ontluchtingsdopje zal bij een Zaphira wel voldoende zijn. Bij een Speedster die "lekker" gebruikt wordt krijg je een probleem. Of heb jij de mod van het verlengen met een slangetje ook al gedaan?allen schreef:Net 10 minuten thuis. Regendruppels trotseren was en is er voor mij niet bij helaas. Voor de pauze al een of andere keerring van de bak eruit. Einde oefening. Herman kwam nog geen 10 minuten na mij binnen. Zelfde verhaal. Tot het einde van de trackday gebleven vanwege het mooie weer en we besloten toch maar naar huis te kachelen. Even terug naar Abbeville geweest, spullen gepakt en de heren gedag gezegd. Met 100 km puur naar huis getuft. Dan duurt de reis ineens lang. Croix was een megagave baan. Jammer dat ik er niet lang van heb mogen genieten en Abbeville morgen moet missen. Het is niet anders.
Lotgenoot, bedankt voor het meetuffen.
Ik dacht altijd dat het rijden meteen over was, aangezien je geen olie meer hebt.allen schreef:Linkerkant, naar de uitgaande as. Dennizz, het houdt de bakolie binnen zodat ik niet iedere bocht dwars door ga vanwege olie op band en dat ik kan blijven schakelen.
Ja, dat is meestal het probleem op de F23 waar de olie uit komt als hij heet wordt.Dominique schreef: Allen, hoe zeker weet jij of het niet de ontluchting is bovenop de bak, vlak naast het schakel mechanisme?