Hallo Allemaal,
Ik zag bij ''wie is wie'' een oranje Speedster met ATS Aquila velgen.
Voor 17inch en achter 18inch. Deze is volgens het bericht van Marcel
geweest en nu van Jeroen. Ik weet niet welke Jeroen, maar is er misschien iemand die weet hoe dit rijdt. Ik vind die velgen namelijk super
en zou ze ook graag onder mijn Turbo leggen? Ik lees ook dat hij
met spacers e.d. heeft moeten werken, waarschijnlijk omdat de ET waarde niet helemaal klopte. Misschien weet iemand hier ook wat voor een spacers dan het beste zijn?
Alvast dank
Turbo5012
Advies over velgen
Advies over velgen
Elke dag een risico!
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Beste Turbo5012,
het is inderdaad mijn Speedster met deze velgen.
Leuk om te zien dat je ze ook mooi vind, zelf ben ik er ook heel blij mee
Je vroeg
Voor : 25mm spacers
Achter : 3mm spacers
Dat is een bewezen combinatie qua passing in ieder geval. Loopt niet aan en die van mij is ook nog behoorlijk laag. Alleen bij maximaal links insturen, terwijl je een schuine oprit oprijdt schuurt ie lichtjes in de wielkast.
Dit betekent dus achter gewone/simpele spacers, maar voor opschroefbare zoals deze: http://www.spurverbreiterung.de/index.php?lan=nl&ecu=
Verder zei je:
gr,
The Duke
het is inderdaad mijn Speedster met deze velgen.
Leuk om te zien dat je ze ook mooi vind, zelf ben ik er ook heel blij mee

Je vroeg
Het staat al in mijn beschrijving:Misschien weet iemand hier ook wat voor een spacers dan het beste zijn?
Voor : 25mm spacers
Achter : 3mm spacers
Dat is een bewezen combinatie qua passing in ieder geval. Loopt niet aan en die van mij is ook nog behoorlijk laag. Alleen bij maximaal links insturen, terwijl je een schuine oprit oprijdt schuurt ie lichtjes in de wielkast.
Dit betekent dus achter gewone/simpele spacers, maar voor opschroefbare zoals deze: http://www.spurverbreiterung.de/index.php?lan=nl&ecu=
Verder zei je:
Wat moet ik daar nu over zeggen.. Het is ook maar net wat je zoekt, maar het is een hele opluchting als deze er weer op mogen na de winter kan ik je zeggen. Mega grip met de T1R erop, ik kan vol weg met 260pk, maar mocht je in de buurt van de provincie Zeeland wonen kunnen we misschien beter wat afspreken, zodat je het "Live" kan ervaren..maar is er misschien iemand die weet hoe dit rijdt

gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops