Gezocht Speedster met veel schade.

Je auto te koop aanbieden.
Plaats reactie
vinniespeed
Nieuw lid

Gezocht Speedster met veel schade.

Bericht door vinniespeed »

Wie o wie heeft er een Speedster, of weet ergens een speedster te staan met veel schade?? Mag een totalloss zijn.. ben je over de kop geslagen met je speedster omdat je dacht dat die verkeersdrempel niet zo hoog was als hij werkelijk is?? Heb je de oplegger van de vrachtwagen van de plaatselijke Opel dealer over het hoofd gezien?? Of ben je laatst het circuit op geweest en kwam je alleen met je stuur en sleutels thuis... Laat het me weten ;)

Ik ben op zoek, om van 1, 2 of mischien wel 3 Speedsters 1 mooie Snelle-ster te maken!

Speedster groet, vanuit een ZONOVERGOTEN Zeist!
Alu + Polyester: The perfect combination.
daniel 7296
Lid

Bericht door daniel 7296 »

En dan wil jij zeker de speedster gratis overnemen :?
Met Vriendelijke Groet,

Daniel Thomas
vinniespeed
Nieuw lid

Gratis gaat en beetje ver. Maar ik ben wel op zoek om zo her en der wat vandaan te sprokkelen. Ik hoop over een jaar of 2 toch zover gekomen te zijn dat ik mn speedster klaar heb staan voor een eerste ritje.

Als je het geld niet hebt om in een keer wat te kopen, moet je proberen een mouw eraan te passen denk ik. Ik heb 2 weken geleden van iemand een paar dozen met spullen over genomen van een speedster die door iemand voor de CROSS uit elkaar gesloopt is..... :S ( Wrede wereld!! ). Ik ben er erg blij met de spulletjes want ik kan weer een stukje verder bouwen.

Mischien is het niet zo tactvol om zo op zoek te gaan naar een schade speedster waar iemand mischien tranen om heeft moeten laten. Dat besef ik zeker wel..

Voor niets gaat de zon op... Ik heb helaas maar een klein budget. Maar we komen er uiteindelijk wel. Ik heb geduld, en doorzetingsvermogen!

Mijn excuus als ik iemand op de verkeerde plaats heb geraakt met mn vraag.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Als jij diegene bent die dat dashboard voor m'n neus hebt weggekaapt voor 50 euri... :bash:

Of heb jij nu inmiddels DRIE dashboards dat je er een aan mij kunt geven... :lol:
vinniespeed
Nieuw lid

Ik hou het even in de gaten voor je! Ik heb er inderdaad 2. Maar een daarvan is niet helemaal mooi meer... waar ben je naar opzoek?Ik heb er wel een liggen met 2 gaten voor kleine klokken erin? is dat wat? Ik moet zelf ook even kijken hoor want alles ligt in een opslag.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

ik wil er eentje wegbrengen om te verzagen en idd meters in te bouwen, dus mocht je niets met dat ding met gaten kunnen... :idea:

Gaten maken ben ik ook goed in. Alleen even opnieuw bekleden wordt dan een ramp. :lol:
vinniespeed
Nieuw lid

Ik laat het je binnenkort even weten. Ik moet namelijk nog het een en ander op gaan halen en wil het nieuwe dashb even bekijken voordat ik deze weg doe. Ik hou je op de hoogte! Mocht hij ok zijn dan mag je deze gratis oppikken.... grt.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Dat zou dan helemaal super zijn! 8)
Foxx
Nieuw lid

Bericht door Foxx »

Ik kan binnenkort ook nog wel het een en ander gebruiken. Waaronder alles om een auto van RHD naar LHD om te bouwen.
vinniespeed
Nieuw lid

Beste Foxx,

op marktplaats staat een advertentie van een kennis van me. hij heeft een complete set liggen om je auto om te bouwen.

Ik heb zelf geen delen liggen hiervoor.
Mocht je intresse hebben kan ik je wel in contact met hem brengen als je dat wil, anders kan je gewoon op marktplaats reageren.

groet!
Plaats reactie