Mooi uitlaat lijn

Alles wat met uitlaten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Trouwens, het lijkt net of het spruitstuk van een turbo is, met die grote flens die eronder hangt. Of zal dit er ook zo bij de 2.2 ongeveer uit moeten zien? Wie zou het weten?

M.
Afbeelding
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

He Maik,

Lees ik dat goed? Ongeveer E 4200,- voor uiteindelijk ongeveer 190 pk. Dat is dus ongeveer E 98,- per pk. Hmmm, met een compressor kost elke extra pk E 81,-. Maar dan moet je er wel meteen +/- 83 bijkopen i.p.v. +/- 43 zonder drukvulling.

Maar voor uitlaatspruitstukken: http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... st&p=57319

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Hiervoor moet je wel zagen in de rearclam t.p.v. de kofferruimte.





En deze komt ook uit Duitsland: http://freudhoefer.de/lotus/roadstercon ... dster.html

Afbeelding

Maar deze laatste is eigenlijk van KOMO-TEC

Edit: Ik zie net dat ze al eerder in dit draadje ter sprake zijn gekomen, maar ik laat ze toch maar staan :oops: .

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Stephan, geen bijdehandjes gegeten vanochtend? :wink:
We hebben met z'n allen nu 3 spruitstukjes gevonden voor de 2.2.... ik denk niet dat het veel meer gaat worden.... Ik heb komo-tec ook een emailtje gestuurd met wat simpele vragen, maar mijn vermoeden werd ook daar bevestigd, een 4 in 1 spruitstuk :(
Hello Mr. Hillenar,

thanks for your interest. The exhaust manifold is a 4:1 type with 44mm tubes. It is necessary to use the sports catalyser too.

Regards

Daniel
d*mned....
En hij is nog schreeuwend duur ook :?
Toch maar even met Beek om de tafel om te kijken wat het zou kosten als zij er 1 custom build zouden maken.

M.
Afbeelding
Plaats reactie