wat doe ik nu weer verkeerd???

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

wat doe ik nu weer verkeerd???

Bericht door allen »

Vandaag echt een ultra relaxte bui gehad. Hele dag heerlijk gewerkt en wat wezen afstorten net. Denk, plak er een lekker ritje achteraan. Gewoon lekker vlot, maar vooral relaxed rondknorren. Letterlijk niet 1 keer doorgehaald. Omaatje rijdt vervolgens op twee banen van een groot verkeersplein. Geen probleem hoor, ben in een opperste beste bui. Vervolgens rijdt ze rechtsaf omhoog en weer op het midden van twee banen. Ach, ik ben nogsteeds in een vrolijke bui. Van mij mag ze. Als ik denk dat ze eindelijk haar weghelft heeft gevonden, ga ik er rustig voorbij en dan komen we bij het stoplicht aan. Die staat op rood.

Tja, dan kom ik er toch achter dat het niet de bedoeling was haar in te halen. Het getoeter en het gebalde vuistje spreken boekdelen. Gezien haar leeftijd van 312, die ik zo schat, kon er nog wel een welgemeend 'wtf' glimlachje vanaf bij mij. :lol:

Les van vanavond. Je ziet meer van de omgeving als je rustig rijdt. :bangin:
SteV6

Bericht door SteV6 »

Je rijdt in een RODE sportauto ...

Dat wekt afgunst op bij sommige/veel (doorstrepen wat van toepassing is) Nederlanders.

Stephan
S4 Avant
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door Arno »

Ik zal 'm effe aanpassen:
SteV6 schreef:Je rijdt in een sportauto ...

Dan ben je meteen een ENORME asociaal en een gevaar op de weg volgens veel Nederlanders inclusief de Politie en bij voorbaat schuldig aan alles op de weg
Komt meer in de buurt ;)

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

Dat ervaar ik totaal nog niet...

Ik merk juist dat heel veel bestuurders en ook erg veel opa`s en oma`s mij juist voorrang geven op punten waar ik het niet heb. Dan kunnen ze even langer naar de auto kijken :lol:
Oudere mensen spreken me ook het vaakst aan omdat ze het zo`n leuk auto-tje vinden ect...

Ik had juist verwacht als jonge bestuurder en in combinatie met zo`n auto dat het een hoop problemen zou geven. Het scheelt wel dat ik geen petje draag en de auto een standaard demper heeft, denk ik dan maar...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Aandacht kom ik ook nooit tekort hoor. In dit geval ook niet. Alleen had dat in deze denk ik een andere reden. :lol:
Had ik haar asociaal voorbij geknald, had ik de toeter wel begrepen, maar heb het echt rustig aan gedaan ter voorkoming dat ze van schrik de vangrail in zou sturen. :shock:
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

Arno schreef:Ik zal 'm effe aanpassen:
SteV6 schreef:Je rijdt in een sportauto ...

Dan ben je meteen een ENORME asociaal en een gevaar op de weg volgens veel Nederlanders inclusief de Politie en bij voorbaat schuldig aan alles op de weg
Komt meer in de buurt ;)

Bye, Arno.
Inderdaad, een gave sportauto, niet gewaardeerd door mensen die er zelf geen kunnen kopen.
Mijn auto stond afgelopen zaterdag even in rotterdam. Door enkele gozers (omschrijving laat ik maar achterwege) werd er troep in de open dak gegooid.

Oja, wat betreft het blauw op straat, tijdje terug werd ik tot 3x keer van de weg gereden op de a10 door allochtonen in een dikke bmw. In de auto de politie gebeld. Als antwoord kreeg ik te horen dat ik dat dan wel uitgelokt zou hebben. Inderdaad, als je op de a10 op de rechter baan rijdt met 80km/u (maximum toegestaan) dan lok je inderdaad uit.......... (onee het was natuurlijk om de auto te doen)

Gelukkig gunnen veel andere mensen je het wel dat je zo'n auto rijdt.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

In Rotterdam heb ik dan weer nooit last gehad gelukkig. Wel schreeuwende kindertjes achter me aan op de Meent. In Utrecht was ik op zeker dat ik de parking van Hoog Catharijne beroofd zou worden, toen een stel jongeren, waar we doorgaans veel vooroordelen over klaar hebben liggen, overenthousiast allerlei vragen op me afvuurden. Zo kan het dus ook. 8)
Schaam me nu nog dat ik dat over ze had durven denken.
michel
Actief lid

Bericht door michel »

Je had gewoon sjans man, en dat herken je niet............. gemiste kans. :lol:
Bon_Jovi
Actief lid

Bericht door Bon_Jovi »

Les van vanavond. Je ziet meer van de omgeving als je rustig rijdt. bangin

ook eens proberen dan :lol: [/quote]
allen
Contacteer: