Dat weet ik, maar ik heb simpelweg maar een garage waar ik mijn fun auto kan stallen. Als ik nu een dubbele garage had, dan had ik zeker een 2.2 als extra auto overwogen, en deze op termijn te voorzien van een compresor, maar om de speedster of cecotto nu gewoon op straat te laten slapen zie ik niet zitten.
Wat krijgen we nu? Is die Pol gewoon al eerder op lightweights fappen dan ik? Wist niet dat je zolang al op Speedsterclub zat. Dit draadje ook nooit tegen gekomen.
Zal ik het stiekem verraden? Michel heeft een neplightweight. Zit gewoon airco in!
Nou goed, IQ heeft die Pol wel. Wilbert echter... die heeft z'n wagen in Nederland gekocht. Voor dat geld heeft Pol er wel 2 plus wat zakgeld voor een Mc Flurry M&M.
Michel, voor tips over carbon moet je bij de ouwe wezen. Volgens mij heeft die zelfs een Reverie wc bril thuis, zo gek is hij op dat spul.
allen schreef:Nou goed, IQ heeft die Pol wel. Wilbert echter... die heeft z'n wagen in Nederland gekocht. Voor dat geld heeft Pol er wel 2 plus wat zakgeld voor een Mc Flurry M&M.
Michel, voor tips over carbon moet je bij de ouwe wezen. Volgens mij heeft die zelfs een Reverie wc bril thuis, zo gek is hij op dat spul.
En hartkleppuh
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``