Ja zeker op een iets gladdere baan heeft de 4wd erg veel voordeel.
Maar met erg plakkerige (semi)slicks en het lage gewicht van de speedster moet er toch redelijk rap weg te komen zijn.
Op de 1/4 mijl kan je misschien wel iets van de verliezen bij wegrijden goedmaken tov 1/8 ?
succes de volgende rit met de betere bandjes in ieder geval
Asheberg 26-06
Slicks zijn daar verboden.Denk te gevaarlijk. En het moeten auto's zijn die óók weer gewoon naar huis kunnen rijden Met semi's rijden als duitser geeft ook problemen.Alleen op vliegvelden en banen waar de ruimte is mogen ze met clicks e.d. rijden.Maarten schreef:Ja zeker op een iets gladdere baan heeft de 4wd erg veel voordeel.
Maar met erg plakkerige (semi)slicks en het lage gewicht van de speedster moet er toch redelijk rap weg te komen zijn.
Op de 1/4 mijl kan je misschien wel iets van de verliezen bij wegrijden goedmaken tov 1/8 ?
succes de volgende rit met de betere bandjes in ieder geval
De tijden die bekend zijn 350 pk én slicks én sperr,liggen op 7.5 sec.
Heb zelf de 8.4 gereden, dus zit daar aardig voordeel met te behalen.
jans
Ik wil wel de tweede sponsor leveren, ik denk dan aan me zelf als test driver.jans schreef:Vanmorgen weer een uitnodiging gekregen van Vmax om mee te doen met de sprints . dit keer wou hij de "" goede banden leveren""
Dus de eerste sponsor heeft zich gemeld
jans
Je kunt niet alles zelf doen jans, een goed team heeft een test driver en als je ziek wordt heb je ook gelijk een vervanger.
Gr, Martin
Ha MartinMartin schreef:Ik wil wel de tweede sponsor leveren, ik denk dan aan me zelf als test driver.jans schreef:Vanmorgen weer een uitnodiging gekregen van Vmax om mee te doen met de sprints . dit keer wou hij de "" goede banden leveren""
Dus de eerste sponsor heeft zich gemeld
jans
Je kunt niet alles zelf doen jans, een goed team heeft een test driver en als je ziek wordt heb je ook gelijk een vervanger.
Gr, Martin
Zal eerst met het team moeten overleggen , wanneer er eventueel een tweede stoeltje vrijkomt. Het is namelijk zo dat ik nu én test driver ben én in het eerste stoeltje zit.Wel vermoeiend zeg
jans
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Het is dat vrouwen niet kunnen rijden......... anders kon je beter een kippetje van een kilo of 40 uitzoeken.............die >50 kg winst is snel verdiendjans schreef: Ha Martin
Zal eerst met het team moeten overleggen , wanneer er eventueel een tweede stoeltje vrijkomt. Het is namelijk zo dat ik nu én test driver ben én in het eerste stoeltje zit.Wel vermoeiend zeg
jans
- Bijlagen
-
- 4_l.jpg (31.38 KiB) 2308 keer bekeken
-
- 5_l.jpg (29.88 KiB) 2312 keer bekeken
-
- 3_l.jpg (24.18 KiB) 2317 keer bekeken