Asheberg 26-06

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

Ja zeker op een iets gladdere baan heeft de 4wd erg veel voordeel.

Maar met erg plakkerige (semi)slicks en het lage gewicht van de speedster moet er toch redelijk rap weg te komen zijn.

Op de 1/4 mijl kan je misschien wel iets van de verliezen bij wegrijden goedmaken tov 1/8 ?

succes de volgende rit met de betere bandjes in ieder geval
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Maarten schreef:Ja zeker op een iets gladdere baan heeft de 4wd erg veel voordeel.

Maar met erg plakkerige (semi)slicks en het lage gewicht van de speedster moet er toch redelijk rap weg te komen zijn.

Op de 1/4 mijl kan je misschien wel iets van de verliezen bij wegrijden goedmaken tov 1/8 ?

succes de volgende rit met de betere bandjes in ieder geval
Slicks zijn daar verboden.Denk te gevaarlijk. En het moeten auto's zijn die óók weer gewoon naar huis kunnen rijden :!: Met semi's rijden als duitser geeft ook problemen.Alleen op vliegvelden en banen waar de ruimte is mogen ze met clicks e.d. rijden.
De tijden die bekend zijn 350 pk én slicks én sperr,liggen op 7.5 sec.
Heb zelf de 8.4 gereden, dus zit daar aardig voordeel met te behalen.

jans
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

jans schreef:Vanmorgen weer een uitnodiging gekregen van Vmax om mee te doen met de sprints . dit keer wou hij :!: de "" goede banden leveren""
Dus de eerste sponsor heeft zich gemeld :lol:

jans
Ik wil wel de tweede sponsor leveren, ik denk dan aan me zelf als test driver.
Je kunt niet alles zelf doen jans, een goed team heeft een test driver en als je ziek wordt heb je ook gelijk een vervanger. :lol:

Gr, 8) Martin
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Martin schreef:
jans schreef:Vanmorgen weer een uitnodiging gekregen van Vmax om mee te doen met de sprints . dit keer wou hij :!: de "" goede banden leveren""
Dus de eerste sponsor heeft zich gemeld :lol:

jans
Ik wil wel de tweede sponsor leveren, ik denk dan aan me zelf als test driver.
Je kunt niet alles zelf doen jans, een goed team heeft een test driver en als je ziek wordt heb je ook gelijk een vervanger. :lol:

Gr, 8) Martin
Ha Martin
Zal eerst met het team moeten overleggen , wanneer er eventueel een tweede stoeltje vrijkomt. Het is namelijk zo dat ik nu én test driver ben én in het eerste stoeltje zit.Wel vermoeiend zeg :lol:

jans
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef: Ha Martin
Zal eerst met het team moeten overleggen , wanneer er eventueel een tweede stoeltje vrijkomt. Het is namelijk zo dat ik nu én test driver ben én in het eerste stoeltje zit.Wel vermoeiend zeg :lol:

jans
Het is dat vrouwen niet kunnen rijden......... :shock: anders kon je beter een kippetje van een kilo of 40 uitzoeken.............die >50 kg winst is snel verdiend :?
Bijlagen
4_l.jpg
4_l.jpg (31.38 KiB) 2256 keer bekeken
5_l.jpg
5_l.jpg (29.88 KiB) 2260 keer bekeken
3_l.jpg
3_l.jpg (24.18 KiB) 2265 keer bekeken
Plaats reactie